2013-11-08, 22:53
Medlem
Tjena!

Har fixat Microsoft Office 2010 till min flickvän, men hon vill inte riktigt ha alla de "extra" programmen som finns.

Finns det något sätt att avinstallera vissa program i office?
2013-11-08, 23:16
Medlem
Polyklorfenols avatar
Avinstallera allt, installera om men välj anpassad installation. Då kan du välja vad som ska installeras.

För övrigt ser jag inte problemet. Hon behöver inte använda allt bara för att det finns installerat.
Lägg bara genvägar i aktivitetsfältet till de program hon vill ha, t.ex. Word och Excel.
2013-11-08, 23:36
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Avinstallera allt, installera om men välj anpassad installation. Då kan du välja vad som ska installeras.

För övrigt ser jag inte problemet. Hon behöver inte använda allt bara för att det finns installerat.
Lägg bara genvägar i aktivitetsfältet till de program hon vill ha, t.ex. Word och Excel.
Man behöver inte avinstallera allt, det går att välja vid avinstallationen vad som ska tas bort.
2013-11-09, 08:51
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C00RN
Tjena!

Har fixat Microsoft Office 2010 till min flickvän, men hon vill inte riktigt ha alla de "extra" programmen som finns.

Finns det något sätt att avinstallera vissa program i office?

Hade du sökt på Office så hade du fått upp denna tråd -> https://www.flashback.org/t878289

Hade du sökt i tråden så hade inte denna behövt låsa med hänvisning till ovan länk.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in