Jag anser ju att dom bästa och snyggaste bilarna byggdes på 60-talet, och i vissa fall en bit in på 70-talet! Vilka modeller föredrar NI? Jag förutsätter naturligtvis att alla delar min vurm för dessa bilar...
Tidigt 70-tal förvisso, men min drömkärra stavas BMW 3.0 CSi. Är bra sugen på att någon gång få äga en, om det fortfarande finns exemplar som inte rostat sönder.
Tidigt 70-tal förvisso, men min drömkärra stavas BMW 3.0 CSi. Är bra sugen på att någon gång få äga en, om det fortfarande finns exemplar som inte rostat sönder.
ligger något i att att dom snyggaste bilarna kom då, för sedan slätade krocksäkerheten hela bilparken.
Corvette 63-67, Dodge charger (68), De tomaso Mangusta, ferrari Daytona, Ford mustang all the vay, Lamborghini Miura , med många fler.
'68 plymouth road runner,'70 plymouth 'cuda, '69 boss mustang fastback, shelby cobra, '68 dodge charger, '70 dodge challenger, '68 chevrolet corvette, '70 chevrolet chevelle, '70 AMC javelin, '69 oldsmobile 442, '70 pontiac trans am o.s.v i all evighet... visst gjordes det fina bilar på 60/70 talet...