2013-11-07, 18:08
Medlem
Hur tar jag mig ur detta? Vad innebär det att jag är fast i den här fasen? Tänker inte gå till psykolog.
Citera
2013-11-07, 18:20
Medlem
franges avatar
Varför tror du att du skulle vara det?
Citera
2013-11-07, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Varför tror du att du skulle vara det?
Vill inte behöva diskutera om varför jag är det, vet att jag är det dock. Kom typ aldrig förbi den bl.a. Vad gör jag åt det?
Citera
2013-11-07, 18:34
Bannlyst
analsex?
Citera
2013-11-07, 19:05
Medlem
Axxys avatar
Skala en banan.
Citera
2013-11-07, 20:20
Medlem
Mickehooks avatar
Runka och tänk på bögsex i en park brukar funka.
Funka för mig, jag är dock i den vaginala fasen nu men det är ju bättre.
Citera
2013-11-07, 20:47
Medlem
keluars avatar
Du får nog förklara lite mer detaljerat. En fixering i den orala fasen kan ju få ganska allvarliga konsekvenser om man får tro gamle Sigmund. Hur ter sig dina problem? Röker du mycket, hetsäter? Blir fortfarande ammad?
Citera
2013-11-07, 21:51
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Hur tar jag mig ur detta? Vad innebär det att jag är fast i den här fasen? Tänker inte gå till psykolog.

Detta är intressant och jag kan inte låta bli att fundera över vf du egentligen har den uppfattningen om dig själv.

Kan det vara för att du upplever att du har en negativ självbild?, är jagsvag?, har en borderlinekaraktär?, är psykosbenägen?, eller har en omogen personlighet?

Jag är nyfiken, vill veta mera om vad du tror om dig själv - din uppfattning om dig själv vet ju bara du.

Teorier säger ju dock att om man inte; som barn; tar sig igenom olika utvecklingsfaser - som ex orala stadiet - så kan det resultera i vissa störningar i vuxen ålder.

Men snälla - du kan väl åtminstone skriva vf du menar att du skulle vara fast i den orala fasen - vem har sagt det till dig?
Citera
2013-11-07, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Detta är intressant och jag kan inte låta bli att fundera över vf du egentligen har den uppfattningen om dig själv.

Kan det vara för att du upplever att du har en negativ självbild?, är jagsvag?, har en borderlinekaraktär?, är psykosbenägen?, eller har en omogen personlighet?

Jag är nyfiken, vill veta mera om vad du tror om dig själv - din uppfattning om dig själv vet ju bara du.

Teorier säger ju dock att om man inte; som barn; tar sig igenom olika utvecklingsfaser - som ex orala stadiet - så kan det resultera i vissa störningar i vuxen ålder.

Men snälla - du kan väl åtminstone skriva vf du menar att du skulle vara fast i den orala fasen - vem har sagt det till dig?
Har lärt mig förstå detta själv. Jag biter ju bl.a. mycket på saker och jag har även fått särskilda störningar, som jag lärt mig hantera med mycket tid och arbete. Är fortfarande kvar, det är nog inte så intressant att förstå hur "varför jag tror det" utan det var inte frågan i tråden.
Citera
2013-11-09, 14:19
Medlem
Vad innebär fasen? Innebär det att jag inte kan släppa saker som jag borde? Något jag inte velat släppa sen mina första år?
Citera
2013-11-24, 15:01
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Vad innebär fasen? Innebär det att jag inte kan släppa saker som jag borde? Något jag inte velat släppa sen mina första år?

Du har frågan och svaret.
Ingen annan.
Citera
2013-11-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
Du har frågan och svaret.
Ingen annan.
käften din paranormala hippy fan, utveckla åtminstone.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in