Jag vet det är en sjuk topic, men jag och kompisen kom in på detta ämnet i samband med att vi lagar korvstroganoff, om vad som hände med den. Är det någon som vet om den falukorvens öde? Man kan ju anta att den kasserades, men samtidigt vet man ju inte vad dom fick för sig.
Hoppas jag lagt den i rätt forumsdel, annars kanske moderatorn kan vara snäll och lägga den i rätt.
Jag vet det är en sjuk topic, men jag och kompisen kom in på detta ämnet i samband med att vi lagar korvstroganoff, om vad som hände med den. Är det någon som vet om den falukorvens öde? Man kan ju anta att den kasserades, men samtidigt vet man ju inte vad dom fick för sig.
Kan du upplysa en som inte har sett Fäbodjäntan om vilken roll falukorven hade i filmen?
Haha min polare har suttit och fikat med hon som utför penetrationen på sig själv. Dock var han lyckligt ovetande om vem det var tills ett par år senare xD
Försök hitta en mail till någon som har varit med.
Regissör Joseph W. Sarno
Producent Sture Sjöstedt
Manus Joseph W. Sarno
Skådespelare Leena Hiltunen,
Marie Bergman,
Knud Jörgensen, m.fl.
Originalmusik Bror Axel Söderlund
Produktionsbolag Gebe Film
Joe Sarno Productions
Saga Film
Försök hitta en mail till någon som har varit med.
Regissör Joseph W. Sarno
Producent Sture Sjöstedt
Manus Joseph W. Sarno
Skådespelare Leena Hiltunen,
Marie Bergman,
Knud Jörgensen, m.fl.
Originalmusik Bror Axel Söderlund
Produktionsbolag Gebe Film
Joe Sarno Productions
Saga Film
Det var faktiskt en bra idé. Ska se om det möjligen går att få fram en vettig mejladress till någon.
Som synes tramsas det på bra i denna tråd, något som dess topic inbjuder till med råge. Av den anledningen låses tråden härmed. Med lite tur blir den lika bortglömd som falukorvens öde.