Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
Men varför jobba och betala skatt? Det finns ingen mening med det egentligen. Speciellt inte om man har en kvinnlig chef för det är så otroligt förnedrande. Man klarar sig på soc och behöver man stålar till nåt går det att lösa.
Tro mig när jag säger att det finns inget fint med att ha en flickvän. Hon vill bara att du ska vara ett husdjur som hjälper till med att betala räkningar och sexet (om det existerar) tröttnar du på efter en månad.
Skaffa en tjej som är snäll och som är ok ned att du bestämmer är mitt tips. Skit i hur hon ser ut så länge hon inte är direkt fet för du kommer ändå inte vilja sätta på henne efter 2 månader.
1) Det finns inga tjejer som är,
a) inte feta. Alla är feta idag.
b) snälla. De flesta är fittiga.
c) Okay med att mannen bestämmer. Alla är feminister.
så du måste tjäna ganska bra för att kunna få en av de få kvinnorna som är så.
2) Kvinnor är generellt inte intresserade av män innan de är 25 år så det är inget personligt att ni inte kan få kvinnor om ni är unga.
3) Efter 25 år blir kvinnor intresserade av vad de kan få ut av mannen. Så ju mer pengar (eller lyxig livsstil) ni har desto mer populära blir ni bland kvinnorna.
4) Om ni inte har pengar eller är villiga att ta lån för att ge en kvinna lyxliv kan ni räkna med ett frigid fetto om ni vill ha en relation.