2013-11-05, 16:53
Medlem
Haruspexs avatar
Användaren Rommelstein skapade nyss en tråd i Drogrehabiliteringsforumet där han efterfrågade en chat för personer som försöker sluta med droger, min spontana tanke var att det skulle vara passande för flashback att ha detta på sin IRC?

Vet inte om ni haft det tidigare eller så, men jag tror det skulle vara uppskattat av många medlemmar.

Ber om ursäkt för om jag postade tråden i fel forumdel.
Citera
2013-11-05, 16:56
Moderator
evilhoneys avatar
Jag tycker spontant att det låter som en god idé. tillsvidare kan man nog ta liknande diskussioner om det i #droger, det finns ju inget som säger att man måste vara för drogbruk för att hänga där.
Citera
2013-11-05, 17:02
Medlem
BigFatCones avatar
Jag tycker spontant att det är en dålig idé. Jag tror att aktiviteten kommer att vara försvinnande låg och vi har redan massa kanaler som egentligen inte används.
Citera
2013-11-05, 17:02
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Jag tycker spontant att det låter som en god idé. tillsvidare kan man nog ta liknande diskussioner om det i #droger, det finns ju inget som säger att man måste vara för drogbruk för att hänga där.

Stämmer bra. Men själva influenserna man kan få av att läsa vissa meddelanden i den specifika kanalen kan vara negativa för folk som är ute efter att få bort tankarna från droger osv. Menar ju självklart inget illa, men ibland känner jag mig ensam och det skulle vara kul att kunna prata med någon för att få bort drogsug osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in