2013-11-05, 03:32
Medlem
Hej, jag har legat på lågdos testo E i ca 3 månader med inte en tanke på att jag skulle ställa mig in i 1 månad vilket jag nyss gjort. Så jag har missat pct och allt eftersom att jag inte tänkte på att jag skulle sitta. Tappat sexlusten och en del vikt under den månaden men nu när jag är fri igen så undrar jag om jag kan börja kliva på igen utan problem för att efter denna kuren köra pct?
/lånat konto mvh
Citera
2013-11-05, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roccorocco
Hej, jag har legat på lågdos testo E i ca 3 månader med inte en tanke på att jag skulle ställa mig in i 1 månad vilket jag nyss gjort. Så jag har missat pct och allt eftersom att jag inte tänkte på att jag skulle sitta. Tappat sexlusten och en del vikt under den månaden men nu när jag är fri igen så undrar jag om jag kan börja kliva på igen utan problem för att efter denna kuren köra pct?
/lånat konto mvh

Du gick av cold, suttit tiden. Vill slänga i dig testo igen för att kunna gå på PCT?
Citera
2013-11-05, 10:35
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roccorocco
/lånat konto mvh

Hoppa på kur igen för att köra PCT? o,O Du får nog omformulera dig för man får inte mycket vettigt ut ur din text!

Försöker du säga att du vill köra en ny kur eller vad? Du är ju clean nu om du suttit inne, gick ju utan PCT. Var nöjd? Förut körde inte folk PCT och gick bara av helt enkelt, går så också..

Som sagt, flummigt vad du försöker framföra i tråden.. Omformulera dig :P
Citera
2013-11-05, 14:08
Medlem
Tror han menar att han ska kliva på igen och köra klart kuren för ett sedan kunna köra en riktigt pct.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in