Citat:
GH ökar syntiseringen av proteinvävnader i musklerna och ger bättre återhämtning samt uppbyggnad. Läker flertal celler väldigt snabbt och vävnader.Förändrar metabolismen av kroppsfett (ökar lipolys). Förbätrar sömnen, ger mera energi, libido - bygger starkare ben och föbättrar flera organ i kroppen.
Framför allt är det extremt anabolt och bra för återhämtning, samt förhindra skador pga ökning av brosk + ökning av ATP + IGF. GH får allt i kroppen att växa, inte bara musklerna. Ju högre dos desto mera effekt+bieffekter.
Det är GH+Slin+AAS som gör monster i kombination.
Vet dock inte vad du räknade på för GH som kostar 3k i månaden för 5iu ed. Jag betalar 5.6k i månaden och då är det apoteksvara och inte något kinesisk skit.
f.ö räcker 3-6iu bra för att få resultat. att man måste ligga över 10iu är ren bullshit, 10iu på apoteksvara gh är en högdos som inte många ligger på av oss "vanliga".
Framför allt är det extremt anabolt och bra för återhämtning, samt förhindra skador pga ökning av brosk + ökning av ATP + IGF. GH får allt i kroppen att växa, inte bara musklerna. Ju högre dos desto mera effekt+bieffekter.
Det är GH+Slin+AAS som gör monster i kombination.
Vet dock inte vad du räknade på för GH som kostar 3k i månaden för 5iu ed. Jag betalar 5.6k i månaden och då är det apoteksvara och inte något kinesisk skit.
f.ö räcker 3-6iu bra för att få resultat. att man måste ligga över 10iu är ren bullshit, 10iu på apoteksvara gh är en högdos som inte många ligger på av oss "vanliga".
Intressant. Ja, det är väl helt enkelt en kostnadsfråga om det är värt att betala närmare 6 tusen för de positiva effekterna. Du får väldigt mycket steroider för de pengarna, förutsatt att det är muskler man är ute efter då.
Det var den uppfattningen jag hade fått av vad jag läst, att man helst skulle ligga närmare 10iu för att få en riktigt bra effekt. Kanske har jag fått det runt bakfoten.
Anser du att det är värt effekten kontra kostnaden? Tror du att man skulle öka bra på enbart GH?
Också intressant att läsa att det läker vävnader på ett effektivt sätt. Skulle alltså kunna vara fördelaktigt att använda för att läka efter operation/skada?
Hur lång tid tar det innan du upplever att du får effekt av GH:T?
MVH