2013-11-04, 10:09
Medlem
God morgon,

Var med om något märkligt i natt som jag har fått 3 gånger innan också, men väldigt sällan om jag minns rätt. Någon som känner igen beskrivningen eller skulle möjligen veta vad det beror på?

Somnade runt halv 3 i natt och allt var som vanligt, sov så där halvdjupt, men vaknar någon timme efter och har en klump i halsen som jag ska spy ut. Hade en riktig obehaglig känsla i magen (kändes som att något brann och högg i, svårt att förklara) och hade fruktansvärd huvudvärk så jag kunde knappt ligga eller ställa mig upp. När jag efter flera försök lyckas gå en bit in till badrummet är ögonen helt röda, hela ansiktet och vissa delar av kroppen- har dessutom gåshud och det kliar på handflatorna. Jag kräktes aldrig trots klumpen i halsen och vidrig illamående. Jag mins inte om jag tog någon värktablett eller Alvedon, men som gav effekt efter någon halvtimme och då kunde jag lägga mig igen och sova.
Citera
2013-11-04, 10:13
Medlem
Charlie-Whites avatar
Magsår med tillhörande sura uppstötningar.

Mvh
Citera
2013-11-04, 10:19
Medlem
Tog en snabb titt där, men kände inte att symtomen hörde hit med min beskrivning. Jag har varit med om det här som sagt 3 gånger innan med ungefär ett år emellan -(1 gång om året känns det som) och inte att det sker konstant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in