2013-11-04, 02:18
Bannlyst
I lördags kväll festade jag i ca 9 timmar i streck.. det blev säkert närmare 10 st 50cl öl(5,2or), 12cl sake, ett glas rött vin, och ca 30 cl drink(alltså blandat med cola, sprit, is, mm)...

Och jag var aldrig riktigt full, snarare "salongsberusad" när jag kom hem 3 på natten/morgonen.. har druckit mycket i mina dar men det blir ju inte så ofta men säkert iallafall varje helg och ibland händer det att det blir på en torsdag tex.. och mängden är olika, men oftast är det nog rätt så mycket, säkert mer än 5 öl. Som sagt så blir jag inte så full känns det som, har alltid kontroll över mig själv när det gäller att kunna stå och så.. och dagen efter blir knappt bakis alls.. lite tröttare än vanligt bara.

Är 1.90 lång, väger 95 kg, kille. 26 år.

Så är det ett tecken på att kroppen har hög tolerans? isåfall kanske jag bör se över mina vanor och dra ner?
Senast redigerad av ABESEDE 2013-11-04 kl. 02:24.
Citera
2013-11-04, 02:20
Medlem
curiamobiliums avatar
9 timmar? Nja, du har nog för hög tolerans även om tiden var lång
Citera
2013-11-04, 03:29
Medlem
TaEnFunderares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curiamobilium
9 timmar? Nja, du har nog för hög tolerans även om tiden var lång

beror ju helt enkelt på omständigheterna. tiden spelar ingen roll. det handlar oftast vad man äter. käkar du fet mat så blir du mycket svårare påverkad.

men jag tycker väl det är okej? eller jag vet inte. har också legat där ibland

är trots allt 7år yngre, 10cm kortare och 15kg lättare
Citera
2013-11-04, 03:55
Medlem
Unbalanceds avatar
Tycker det är en relativt "normal" konsumptionsnivå hos en ung helgalkis.
Citera
2013-11-04, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABESEDE
I lördags kväll festade jag i ca 9 timmar i streck.. det blev säkert närmare 10 st 50cl öl(5,2or), 12cl sake, ett glas rött vin, och ca 30 cl drink(alltså blandat med cola, sprit, is, mm)...

Och jag var aldrig riktigt full, snarare "salongsberusad" när jag kom hem 3 på natten/morgonen.. har druckit mycket i mina dar men det blir ju inte så ofta men säkert iallafall varje helg och ibland händer det att det blir på en torsdag tex.. och mängden är olika, men oftast är det nog rätt så mycket, säkert mer än 5 öl. Som sagt så blir jag inte så full känns det som, har alltid kontroll över mig själv när det gäller att kunna stå och så.. och dagen efter blir knappt bakis alls.. lite tröttare än vanligt bara.

Är 1.90 lång, väger 95 kg, kille. 26 år.

Så är det ett tecken på att kroppen har hög tolerans? isåfall kanske jag bör se över mina vanor och dra ner?

Låter som en vanlig konsumtion för en helgalkoholist. Dvs. som alla unga.

Sen att du inte kände så mycket beror troligtvis väldigt mycket på din längd & vikt.

Btw, jag har festat 28 timmar i streck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in