2013-11-04, 00:18
Medlem
Ja hej där, det här är mitt första inlägg på FB och jag hoppas min fråga inte är något som konstant besvarats tråd för tråd. Okej, jag har märkt att varje vecka, innan jag skall lägga mig så bultar det i höger lår på ett obehagligt sätt. Det gör inte ont eller något åt det hållet, men det bultar tillräckligt hårt och såpass opassivt att jag störs av det när jag skall sova eller slappna av.

Jag studerar fortfarande, tränar efter eller innan studierna och har en bra kost samt sömncykel. (Minst 8h). Vad kan mitt problem tänkas vara?...
Citera
2013-11-04, 00:34
Medlem
Känns det som att det bubblar imuskeln, så brukar ja ha ibland.. eller bultar det hårdare?
Citera
2013-11-04, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redzorizer91
Känns det som att det bubblar imuskeln, så brukar ja ha ibland.. eller bultar det hårdare?

Det är förmodligen ordet jag söker. Ja det brukar bubbla i muskeln så att det rycker.
Hittade inget när jag googlade på bultande eller dunkande förut, tack för tipset.
Citera
2013-11-05, 00:50
Medlem
Okej! ja för mig bubblar det ibland och slutar efter ett tag. Har inte hittat nåt sätt att få det att sluta eller fortsätta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in