2013-11-04, 16:55
Medlem
Faszoms avatar
När det hände mig första gángen, pullade jag en tjej, och det blev en musfis..
Jag trodde hon fes, sá jag kolla lite pá henne, blev inte äcklad, men tänkte wtf..
Hon skratta och sa, att det var frán fittan, pga av vakuum.. Inte brydde jag mig, fortsatte med vad jag gjorde
Citera
2013-11-04, 18:28
Medlem
HighwayDelights avatar
Även fast jag o min karl varit tillsammans så länge, så skäms jag ändå.
Värst blir det vid samlag bakifrån, tror det har att göra lite mer huruvida man spänner sig, eller hur man står bakifrån också..
Citera
2013-11-04, 18:41
Medlem
Har varit varit med om det en gång, tyckte bara det var en kul grej. Vi skrattade bägge åt det för vi visste ju var det kom från och så kul som vi hade det gjorde det bara att fick ytterligare en grej att skratta åt 😄
Ta det som ett kvitto på att ni jobbar på bra 😉
Citera
2013-11-04, 18:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Jag har vid några tillfällen blåst in så mycket luft jag mäktat med in i fittan. Sen kan man snacka musprutt.
Citera
2013-11-04, 21:01
Medlem
Ogdens avatar
Vem i helvete öppnar fönstret för en musprutt? Vilken mupp.

Slappna av TS, det är ren fysik, inget du kan göra något åt. Inget att skämmas för. Njut av ligget istället.
Citera
2013-11-04, 21:26
Medlem
Knulla på bara och strunta i musfisarna. Tramsigt att tjejer inte ska få låta. Lätt hänt att det blir alla möjliga incidenter vid sex, tycker bara man ska strunta i det och låta passionen och njutningen ta över. Både killar och tjejer ska får lukta, låta, släppa sig, spruta mm.
Citera
2013-11-04, 22:46
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kat321
ska ha sex med en ny kille nu i veckan, är riktigt rädd för jag ska råka musfisa... om jag gör de vad ska ja säga?

edit: första gången de hände med mitt ex så öppnade han fönsterna.. så börjar ana att de inte är lika vanligt som jag trodde

Musfis - eller musprutt - inte farligt och jag tycker inte ens att det värt att säga ngt om det händer jag menar - vad kan du säga - ursäkta mig! - nej, det låter så fel. När en musprutt kommer - låtsas som ingenting och fortsätt köra på bara.
Citera
2013-11-05, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag har vid några tillfällen blåst in så mycket luft jag mäktat med in i fittan. Sen kan man snacka musprutt.

Ha ha vad i helvete har du alltså blåst in i vaginan som du ska blåsa upp en ballong?

Jävla wierdo
Citera
2013-11-06, 08:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockeMedKniv3n
Ha ha vad i helvete har du alltså blåst in i vaginan som du ska blåsa upp en ballong?

Jävla wierdo

Typ, fast man behöver inte klämma åt öppningen när man ska ta ett nytt andetag, fittan rymmer inte jättemycket luft.
Citera
2013-11-06, 11:20
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathsoldier
Sätt på romantisk musik på hög volym så han inte hör det om det skulle råka hända

Haha måste säga att ditt nick i kombination med ditt råd är sjukt kul. Brukar du praktisera den taktiken ofta?
Citera
2013-11-06, 19:44
Medlem
Ratads avatar
Chansen att han har lite annan teknik och annan fysik är rätt stor. Så antingen blir det mindre eller så kommer det låta ännu mer!

Det sägs att bakifrån är ställningen att undvika.
Citera
2022-02-10, 13:26
Bannlyst
Öppnade han verkligen fönstret för att vädra? Då har du ett större problem!

Citat:
Ursprungligen postat av kat321
ska ha sex med en ny kille nu i veckan, är riktigt rädd för jag ska råka musfisa... om jag gör de vad ska ja säga?

edit: första gången de hände med mitt ex så öppnade han fönsterna.. så börjar ana att de inte är lika vanligt som jag trodde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in