• 1
  • 2
2002-12-11, 13:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Att droga någon för att få sex är värre än våldtäkt.

Den som gör så är en patetisk halvman, som borde lära sig lite om hur kvinnor fungerar. IDIOTER är andra namn på dessa drogdealare..
Citera
2002-12-11, 20:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Om nán gjorde sá med min flickvän, tjejkompis eller killkompis for den delen skulle jag dunka hans huvud sá mánga ggr i asfalten att skallbenet sprack och sen skulle jag lämna honom i en mork gränd, där han sen fick do utan mojlighet till snabb hjälp till sjukhus.

Alternativt skulle jag sticka en kniv i nedre maghalvan och vricka lite pá den.

Fruktansvärda smärtor foljer som regel och om han inte forbloder eller dor av infektioner kan han se fram emot resten av sitt liv med bajspáse pá magen.

Jag har knarkat tillräckligt for att kunna fá sána vansinnesutbrott, tro mig!

MVH Läkarstuderande.
Citera
2002-12-11, 20:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Efterát skulle jag kanske ángra att jag inte lurade med honom hem och tvángsmatat honom med hans testiklar under frekvent upprepade adrenalininjektioner...

MVH Läkarstuderande
Citera
2002-12-11, 21:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Ett annat alternativ kan ju vara KCl, men det skall vara lág dos for att inte doda for fort. Skall tydligen vara helt jävla fruktansvärt smärtsamt...

Pharmacisten! Hur mycket KCl/Kg kan man skicka i nán innan de dor?

Direkt elektrisk stimulering av nán storre nerv kan ju vara värt ett forsok, men det blir ju lätt sá jävla blodigt dá...
Citera
2002-12-11, 21:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Fan, nu har jag det.

LSD skall ju självklart utdelas i forväg sá att skräcken blir total!

Hur FAN kunde jagglomma det?

Nán annan som har nágra tips pá hur man kan bestraffa sána som killen vi snackar om?
Citera
2002-12-13, 05:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Hmmm...

En våldtäktsdom kanske skulle sitta rätt i detta fall...

Annars kan man ju alltid föra upp en slang i röven på vederbörande innehållandes en taggtråd. Dra sen bort slangen men låt tråden sitta kvar...
Citera
2002-12-13, 13:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majoren
Ett annat alternativ kan ju vara KCl, men det skall vara lág dos for att inte doda for fort. Skall tydligen vara helt jävla fruktansvärt smärtsamt...

Pharmacisten! Hur mycket KCl/Kg kan man skicka i nán innan de dor?

Till våran "Läkarstuderande":

Fel, Fel, Fel och fel igen. KCl är kaliuklorid och ges oftast till barn som lider av kaliumbrist och pågående kaliumförluster. Läkemedelsnamnet är Addex-Kaliumklorid [1] och innehåller 3 g KCl per ampull på 20 mL vätska (ddH2O). Paralleler kan dras till NaCl som är vanligt bordssalt.

Du föreslår en låg dos för att inte döda fort, mycket riktigt så skulle personen ifråga dö långsamt då naturligt död skulle vara enda orsaken

Medellivslängden [2] är ca 78 år för män så du lär vänta ett tag.

Referenser:
[1] http://dok.mpa.se/dok/humspc/addex-kaliumklorid%20infusion.pdf
[2]http://www.sos.se/fulltext/111/2001-111-2/Kap2_OH.pdf

Med kalium/natriumcyanid blir det nog andra puckar...

------

Givetvis ska personen som dopar andra mot deras vilja straffas, det mycket hårt sådant ska inte förekomma.

/pHarmacist
Citera
2002-12-13, 13:50
äldre konto (old)
Ej medlem
att din vän "smög" ner en e i nån tjejs drink är inte troligt men dock inte omöjligt. om man krossar den kan den lösas upp, detta tar dock väldigt lång tid. så om man ska lyckas med detta bör man lösa upp den i förväg.

det är praktiskt om man vill dricka den själv men det är verkligen lågt att droga andra människor utan deras vetskap!
Citera
2002-12-13, 20:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Pharmacisten!

Jag bockar och tackar, främst for att du gav ett trevligt svar till en stackars medicinstudent.
Citera
2002-12-14, 03:09
äldre konto (old)
Ej medlem
GHB är den enda kända knulldrogen efter rohypnol.
Men då får man själv betala taxin och bära henne in.
Date rape.........
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in