2013-11-01, 02:35
Medlem
katastrofernas avatar
Tjena! Är det någon mer som ska bege sig till Gasklockorna den 4/12 för att kika på Ghost? Vore kul om man inte är den enda FBaren som ska dit.
Blir första gången jag ser dom live och det ska bli jävligt kul!
Citera
2013-11-02, 11:15
Medlem
mogs avatar
Ska tyvärr inte dit (ska se spökena i Göteborg istället) men är ganska avis på dig. Gasklockan är en riktigt mysig scen!

Har sett Ghost förut och kan säga att du lär knappast bli besviken, de är riktigt bra live.
Citera
2013-11-02, 15:17
Medlem
katastrofernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mog
Ska tyvärr inte dit (ska se spökena i Göteborg istället) men är ganska avis på dig. Gasklockan är en riktigt mysig scen!

Har sett Ghost förut och kan säga att du lär knappast bli besviken, de är riktigt bra live.
Vad jag har hört så ska dom vara det så jag har ganska höga förväntningar men jag tror att de kommer att leverera!
Citera
2013-12-04, 14:31
Medlem
Du blir inte ensam, jag ska dit men några polare. Köpte biljett igår efter mycket velande.
Citera
2013-12-04, 16:43
Medlem
aiwass avatar
Hade en jävla tur och blev ledig från jobbet så jag tar med mig två polare och dyker upp till kvällens spelning
Citera
2013-12-04, 17:02
Medlem
katastrofernas avatar
Härligt! Jag kommer att ha på mig kiss t-shirt och brun keps om någon vill/vågar komma fram och hälsa! :P
Citera
2013-12-04, 23:40
Medlem
aiwass avatar
Fy satan vilken underbar spelning!!

Det enda minuset är väl att dom hemskt gärna fått spela en timme till!

Längtar redan till nästa gång...
Citera
2013-12-04, 23:47
Medlem
katastrofernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiwas
Fy satan vilken underbar spelning!!

Det enda minuset är väl att dom hemskt gärna fått spela en timme till!

Längtar redan till nästa gång...
Kan inte annat än hålla med! Dessutom fångade jag ett plektrum som basisten kastade ut precis innan Ritual!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in