• 1
  • 2
2013-11-02, 15:48
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Kapputtbet eller vad du nu kallar dig. Dylika (tafatta) försök till att sälja sig undanbedes (tror jag) här i detta forum. Köp annat mediautrymme istället vettja. Om du/ni nu är så duktiga som ni vill framstå (vilket ni, som vi alla här redan antar, inte är). Aja, du fattar nog.

11 inlägg...alla "reklambaserade"...
Problemet är att ingen går på deras system. Har man en metod som man kan gå + på som är värd att sälja då säljer man den inte annars är man tamefan dum i huvudet.
Citera
2013-11-02, 15:59
Medlem
Frågan är ju vad du går plus. Barcelona är nog ett av världens mest undersatta lag vad gäller odds. Hade hellre spelat på typ Arsenal som ger jävligt bra spec borta.
Citera
2013-11-02, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Problemet är att ingen går på deras system. Har man en metod som man kan gå + på som är värd att sälja då säljer man den inte annars är man tamefan dum i huvudet.

Så rätt, men nu säljer inte vi metoden, bara resultatet, enorm skillnad.
Citera
2013-11-03, 09:12
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Kapputtbet eller vad du nu kallar dig. Dylika (tafatta) försök till att sälja sig undanbedes (tror jag) här i detta forum. Köp annat mediautrymme istället vettja. Om du/ni nu är så duktiga som ni vill framstå (vilket ni, som vi alla här redan antar, inte är). Aja, du fattar nog.

11 inlägg...alla "reklambaserade"...

Reklam är ju dessutom "förbjudet" här så vitt jag vet så jag skriver under på att vi gärna slipper sådant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in