Har läst ett flertal trådar, bla
https://www.flashback.org/t2249749 men det står inte vad man kan få för roligt skit för att slippa smärtan.
Jag har vanligtvis inga problem med smärta, har sysslat med diverse kampsporter och annat som gör att man får ordentligt ont, men har alltid haft en djälva issue mot just tandläkare. Den där satans borren perentrerar smärtan ända upp i hjärnan, tar hellre en bruten arm eller en ordentlig käftsmäll 7 dagar i veckan.
Men, nu är det kört. Har inte varit hos tandläkaren på 10 år men i morgon är det dags pga en satans kindtand som dödar mig. Svettningar, hjärtklappning och "stötar" är bara det lilla.
Så, vad kan jag vänta mig? Det är en privat inrättning. Jag har förstått att man inte får bli nedsövd, lustgas a´la USA verkar också vara off the market... so what? En pissig bedövningsspruta rätt in i tandköttet?
Just nu är jag full men det kan jag ju inte vara i morgon. Kan man dra i sig ipren/alvedeon 30 min innan besök eller kan det stöka till något? Vill ju gärna inta pajja levern eller liknande...