Citat:
Ursprungligen postat av
thejam
Sluta rök för fan. Var i samma sits, inte samma historia dock, men det är cannabis som är felet helt klart.
Rök inte på 1 månad så lovar jag att du känner dig bättre. Kan tipsa dig om trådarna i cannabisforumet, där många intygar detta problem. Även jag inbillade mig att traumatiska händelser från min barndom var problemet till ångesten, men det var gräset.
Edit: Kan tilläggas att jag sett på en högst opålitlig källa att THCt som lagras i hjärnans fettvävnad försvårar någonting som gör att det man får sänkta serotoninnivåer.
Jo jag vet att det inte är bra för mig men detta är inte något jag inbildar mig och jag tvivlar inte en sekund på att det var depression jag hade när jag var mindre. Cannabis kan ju inte vara felet eftersom i 5an hade jag aldrig rört någon drog(förutom alkohol ca. 2 gånger), även om jag oroande nog var väldigt intresserad av droger och att bli berusad.
Citat:
Ursprungligen postat av
youngirl
Är du en väldigt ångestfylld människa? Nojar du dig mycket i onödan?
Nej, raka motsattsen. Jag försöker skjuta upp allt så långt det går och har lärt mig se saker med en ganska positiv inställning att "det löser sig"(vilket inte riktigt passar in på depression, men jag tror det har med o göra att jag som sagt lärt mig bara förtränga allt)