2013-10-31, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
Har mycket svårt att tro att detta är något farligt, eller med hjärtat, men som sagts tidigare, läkarens ord väger tyngre än 1000 flashbackråd

Jo... Jag somnade relativt snabbt utan så mycket smärta. När jag vaknade så var smärtan i armen/axeln mycket mindre och jag kunde ligga ner utan att det gjorde ont i hjärtat.

Nu känner jag bara lite lite smärta i armen/axeln och det värker lite smått vid hjärtat. Om jag andas in djupt så skär det i hjärtat. Samma sak om jag andas ut djupt, men då skär det lite hårdare.
Citera
2013-10-31, 13:19
Medlem
Solarprestiges avatar
Har haft samma symtom som du som kommit och gått några ggr, i våras var jag inne till vårdcentralen och tog EKG, blodprov, mm, men de hittade inget konstigt och kunde inte förklara det... så min gissning är att det var antingen en nerv i kläm eller något stressrelaterat.. obehagligt i vilket fall skulle gärna vilja veta vad det är. Men uppsök vården om du är orolig så kan du få bekräftat om det är farligt eller ej!
Citera
2013-10-31, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solarprestige
Har haft samma symtom som du som kommit och gått några ggr, i våras var jag inne till vårdcentralen och tog EKG, blodprov, mm, men de hittade inget konstigt och kunde inte förklara det... så min gissning är att det var antingen en nerv i kläm eller något stressrelaterat.. obehagligt i vilket fall skulle gärna vilja veta vad det är. Men uppsök vården om du är orolig så kan du få bekräftat om det är farligt eller ej!

Jag är inte orolig så länge symptomen inte förvärras.
Citera
2013-11-01, 08:42
Medlem
Samma smärta idag, värker i hjärtat konstant. Blir väl att ringa sjukvården och höra vad de har att säga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in