2013-10-30, 13:51
Medlem
Hej,

Jag är 20 år och har påsar under ögonen. Grejen är att jag har slutat spela fotboll, med tanken på att jag studerar till fastighetsmäklare, vilket betyder att jag inte har tid att träna, men nu skall jag börja gymma för att komma igång igen.

Det jag undrar är att om jag börjar träna och sover rätt, kan mina påsar under ögonen försvinna?

För det är nog ingen som vill ha en mäklare med påsar under ögonen. Jag har 7 månader på mig att få detta att försvinna och jag kommer att slita.

Vad har ni för tips?
Citera
2013-10-30, 13:54
Medlem
Navos avatar
Lägg grön te-påsar på påsarna 30 min varje dag. Tror det funkar
Citera
2013-10-30, 16:09
Medlem
Botox/Restylane eller plastikkirurgi. sorry, men det är det enda som hjälper...

googla före/efter bilder på nätet.

Har erfarenhet av att inga krämer hjälper och inte heller sömn om du är konstruerad på det viset.

Lycka till.
Citera
2013-10-30, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Botox/Restylane eller plastikkirurgi. sorry, men det är det enda som hjälper...

googla före/efter bilder på nätet.

Har erfarenhet av att inga krämer hjälper och inte heller sömn om du är konstruerad på det viset.

Lycka till.
Men jag är ung? Bör inte något hjälpa förutom att lägga 20k på plastkirurgi?
Citera
2013-10-30, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmyinho
Men jag är ung? Bör inte något hjälpa förutom att lägga 20k på plastkirurgi?

alltså det beror på vilken typ av påsar du har? Är de genetiska, dvs att dom alltid finns där, oavsett om du har sovit och är utvilad så finns inte så mycket att göra än att skära bort dem eller sminka över.

är det pga sömnbrist och vattenansamling så ska du ju såklart sova och göra en åtgärd mot vattent. Har du dessutom ytliga kapilärer där som gör att du också är mörk, så är det nog smink som hjälper..

At du är ung är ok. Tjejer förstorar brösten vid 18. Sånt här blir vanligare och vanligare.

Men kolla först med klinik om du kan få bort med injektioner för runt 2-5K.
Citera
2013-10-30, 17:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Här föreslås en lösning

https://www.flashback.org/t805366
Citera
2013-10-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmyinho
Hej,

Jag är 20 år och har påsar under ögonen. Grejen är att jag har slutat spela fotboll, med tanken på att jag studerar till fastighetsmäklare, vilket betyder att jag inte har tid att träna, men nu skall jag börja gymma för att komma igång igen.

Det jag undrar är att om jag börjar träna och sover rätt, kan mina påsar under ögonen försvinna?

För det är nog ingen som vill ha en mäklare med påsar under ögonen. Jag har 7 månader på mig att få detta att försvinna och jag kommer att slita.

Vad har ni för tips?

Om du sover rätt så kan de försvinna. Annars så kan du lägga tepåsar på (blöt dem först), gurkskivor eller så finns det en ögonmask med gelé/vätska i som du kan stoppa i kylen och sedan dra på dig.
Men har du alltid haft påsar under ögonen och har du dem hela tiden eller bara på morgonen?
Desstuom så tror jag inte ens att andra lägger märke till dem, man har en tendens att förstora upp såna saker... Är du mörk under ögonen också? Då finns ju alltid concealer som man duttar under ögonen.
Citera
2013-10-30, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraclecure
Om du sover rätt så kan de försvinna. Annars så kan du lägga tepåsar på (blöt dem först), gurkskivor eller så finns det en ögonmask med gelé/vätska i som du kan stoppa i kylen och sedan dra på dig.
Men har du alltid haft påsar under ögonen och har du dem hela tiden eller bara på morgonen?
Desstuom så tror jag inte ens att andra lägger märke till dem, man har en tendens att förstora upp såna saker... Är du mörk under ögonen också? Då finns ju alltid concealer som man duttar under ögonen.
Jag är inte mörk under ögonen, jag har fått påsarna det här året, eller rättare sagt för 2 månader sen.

Jag har påsar hela tiden nu, jag försöker med gurka nu, har gjort det två dagar irad, ska göra det 1 månad i sträck och kolla hur det slutar. Ska börja träna och springa igen för att försöka få bort fett.

Har köpt ett par produkter nu, ska kolla hur det går, förhoppningsvis bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in