• 1
  • 2
2013-10-30, 17:48
Medlem
Haha ja det r bara s jvla ironiskt med hans citat...

50% av de som skriver kurrapporter eller har i sin signatur ligger p liknande doser. Fine att han har kanske enorm gen-frdel men den skillnaden har jag svrt att tro. Vore sknt att kunna ligga dr o puttra o nd hlla fysik liknande hans
Citera
2013-10-30, 18:29
Medlem
Det r ju sjlvklart att det kan stmma: Tnk p att Ronnie Coleman
aldrig har rrt aas... http://youtu.be/uBcO8QfUo80
Citera
2013-10-30, 18:49
Medlem
different_trips avatar
Finns ingen anledning att tro p dessa pstende och det r ganska enkelt varfr;

Om han nu kan hamna top 3 p Olympia med "hobbydoseringar" borde han enkelt kunna dubbla doserna att kamma hem titeln med hlften av trningspassen.
Citera
2013-10-30, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Finns ingen anledning att tro p dessa pstende och det r ganska enkelt varfr;

Om han nu kan hamna top 3 p Olympia med "hobbydoseringar" borde han enkelt kunna dubbla doserna att kamma hem titeln med hlften av trningspassen.

Exakt. Hur kan det komma sig att fler av proffsen uttalar sig s dumt?
Det r ju genomskdligt dumt. Frstr absolut de som tvlar att man inte
vill riskera sponsorer och dyl. Men de som slutat som ska "komma ut"
fr att komma med uppenbara lgner?
Om sporten varit helt ren s tror jag att samma personer vunnit i allafall.
Vilka tror de kunna lura egentligen?
Citera
2013-10-30, 20:53
Medlem
Realityjunkies avatar
Det finns ju en sjlvklar orsak varfr de ljuger om sina doser, fr annars r det ngon "Nisse 19 r" som tror han blir Olympiastor med samma dosering och bara smller in hela hrligheten, vad tror ni konsekvenserna blir d? Frmodligen skulle allt g t helvete om personen i frga ens verlevt biverkningar osv..

Man ska inte underskatta dumma mnniskor, finns ngon som prvar.. Lt folk tro p att de gr p lga, relativt harmlsa doser och s hller vi det bttre vetandet till oss sjlva, hxjakten r vl tillrckligt jobbig i dagslget

Hur tror ni det ser ut med byggande osv om median hade ftt nys om vad som egentligen pgr? AAS, HGH, Insulin, peptider, droger fr aptit fr att f ner den mngd mat man behver, beta blockers och 10 andra piller fr att kontra biverkningar osv.. Synthol.. Ja, listan kan gras lng..

Folk som lskar denna sport r tillrckligt dmda som det r, vi behver inte mer finger som pekar p oss!
Citera
2013-10-30, 23:42
Medlem
Frstr inte vad det har med andras livsval att gra. Har han skrivit p nt kontrakt dr han r ansvarig fr om andra gr som han eller ?

Jag vet frvisso att ingen vill ta ansvar fr sina egna handlingar lngre, men man ska vl kunna bertta sanningsenligt om sitt bruk utan att behva tnka p tusentals idioter ?
Citera
2013-10-31, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Det finns ju en sjlvklar orsak varfr de ljuger om sina doser, fr annars r det ngon "Nisse 19 r" som tror han blir Olympiastor med samma dosering

Haha det r knappast drfr, dom skyddar bara sig sjlva.

r s jvla trtt p detta, eftersom dom ljuger allihopa s r det ta mig fan bttre dom hller kften.

Propps till rich som r den enda som r rlig och rak.
Citera
2013-10-31, 12:09
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigviking
Frstr inte vad det har med andras livsval att gra. Har han skrivit p nt kontrakt dr han r ansvarig fr om andra gr som han eller ?

Jag vet frvisso att ingen vill ta ansvar fr sina egna handlingar lngre, men man ska vl kunna bertta sanningsenligt om sitt bruk utan att behva tnka p tusentals idioter ?
+1
Sjukt att man ska hymla med sanningen fr att precis som du sger behva tnka p andra snor eller vad som r politiskt korrekt. Sanningen r sanningen hur man n vrider o vnder p det.
Citera
2013-10-31, 14:43
Medlem
connykrigaren123s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=O91uBzK5M2o

pausa 0:32, sen utvrdera
Citera
2013-10-31, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Haha det r knappast drfr, dom skyddar bara sig sjlva.

r s jvla trtt p detta, eftersom dom ljuger allihopa s r det ta mig fan bttre dom hller kften.

Propps till rich som r den enda som r rlig och rak.
bostin loyd r ocks rlig med doseringar osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in