• 2
  • 3
2013-11-01, 15:58
Medlem
Framtidsatlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiergarten
Tjejer, då baserar jag det på mig själv och alla tjejer jag känner relativt väl, tröttnar på misstolkande-humorn. Snabbt. Vi skämtar aldrig så, aldrig. Det är fan bara killar. Därav är det rätt så självklart att anta att killar som ska misstolka varenda ord man säger är oerfarna och kör på lågstadiets "reta tjejen du tycker om"-taktiken.

Klart att det finns misstolk-missfoster som får till det också, men generellt sett får jag känslan att det är killar som inte får tjejer. Och ja, då antar jag. Som jag skrev så upplever jag många av dessa individerna online. Alltså känner jag inte dem. Men online är det också lätt att hitta dem, då de i samband med sexskämten bor hemma, inte är vackra att se på och lever online snarare än utomhus.

Jag har ingen källa på mina påstående. Det är mina antaganden, teorier och åsikter om killar som tvunget ska misstolka allt.

Dom flesta personer jag har träffat med "misstolka-allt-till-sex-med-flit"-humor har varit tjejer. Typiskt blonda dumma brudar enligt mig. Bara en liten input.
Citera
2013-11-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Dom flesta personer jag har träffat med "misstolka-allt-till-sex-med-flit"-humor har varit tjejer. Typiskt blonda dumma brudar enligt mig. Bara en liten input.
Den senaste personen som jag träffade som körde misstolka-allt-till-sex-med-flit"-humor var också kvinna. Hon var väldigt på.
Citera
2013-11-03, 21:20
Medlem
adventualthorizons avatar
En kollega drog ett skämt till oss, på lunchen. Hon drog upp sin tröja och blottade sina bröst för oss(bara män). Vi skrattade och tyckte det var jätte kul.
Citera
2013-11-03, 21:22
Medlem
Ayla666s avatar
För att det är roligt så klart... Det och bajshumor
Citera
2013-11-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
sexuellt frustrerade?

Mycket möjligt!