2005-07-08, 23:40
Medlem
Kollade på denna sköna kultklassiker på TV ikväll och undrade: var gör alla skådisar idag? Ted Åström, Sven Melander? Skolmen, jobbar han fortfarande?
Åberg sitter och häckar på sitt museum eller är ute och lirar.
Någon som vet?
Citera
2005-07-09, 02:27
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen
Kollade på denna sköna kultklassiker på TV ikväll och undrade: var gör alla skådisar idag? Ted Åström, Sven Melander? Skolmen, jobbar han fortfarande?
Någon som vet?

ted åström lirar på jazzfestivaler hela sommaren
Citera
2005-07-09, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
ted åström lirar på jazzfestivaler hela sommaren

...snacka om olycka...
Citera
2005-07-09, 06:16
Medlem
MrSandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
...snacka om olycka...

Enligt vissa uppgifter, http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=224022 så råkade han visst ut för en olycka på en finlandsbåt häromveckan.

Annars är väl Åberg på turné med Electricbanana-band kan man tro.
Citera
2005-07-09, 11:56
Medlem
zteffs avatar
"jag va nykter i morsse, men nu börjare ordna opp saj"

Citera
2005-07-09, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen
Någon som vet?

Kim Anderzon slösar bort dina skattepengar på gotland...
Citera
2005-07-10, 00:23
Medlem
notsoperfects avatar
Sven Melander spelar fars ihop med Eva Rydberg på Fredriksdalsteatern i Helsingborg denna sommar....
Citera
2005-07-10, 17:04
Medlem
ghetto-boys avatar
Hur är det med Sven Melander? Är han nykterist nu för tiden? Hade han problem med spriten förr i tiden? Jag tänker på verkliga livet och inte någon person han spelade i filmer osv.
Citera
2005-07-10, 20:41
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghetto-boy
Hur är det med Sven Melander? Är han nykterist nu för tiden? Hade han problem med spriten förr i tiden? Jag tänker på verkliga livet och inte någon person han spelade i filmer osv.
Inte vad jag vet iaf. Har en släkting som jobbar på SVT Malmö och han har sagt att Sven är en grymmt skön kille.
Sven kör även vitsskola i radion, han är grymm. Kanske t om världens roligaste?

Edit: Lasse Åberg ritar pissfula Musse Pigg figurer med vänsterhanden på glas som han sedan säljer på Duka. Fy fan Lasse, skärp dig!
Citera
2005-07-11, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghetto-boy

Han har sagt att han drack för mycket förut men det var väl mest alltför mycket vällevnad som jag ser det....
Citera
2005-07-11, 10:24
Medlem
Jag har sett Ted Åström glida omkring rejält nedsupen runt Mariatorget i Stockholm vid ett flertal tillfällen. Jag såg honom rätt så nyligen vid Götgatan också, lika packad som vanligt.
Hoppas att han fått ordning på sig själv om han nu ska spela på massor med jazzfestivaler.
Citera
2005-07-11, 11:27
Bannlyst
Jag såg Ted Åström i samband med AIK-Åtvidaberg för någon månad sedan. Hamnade bakom honom i kön på väg ut från östra läktaren. Han stank rätt så rejält av alkohol. Tragiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in