Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-28, 19:05
  #1
Medlem
Jag har själv har aldrig fått chansen att ha sex med en feminist så därför frågar jag er flashbackhanar om ni har erfarenhet av det. Det jag främst vill veta är om dom under sexakten är undergivna och hur tror ni deras psyke påverkas av att veta att dom vill bli dominerade av en man samtidigt som dom hatar tanken(ideologiskt)?
Citera
2013-10-28, 19:15
  #2
Medlem
Herr.Vakens avatar
Ja, dom är lika undergivna som alla andra tjejer som har sex. Du kan inte Ta Emot sperma, utan att samtidigt vara undergiven. Samma princip gäller allt annat. Jag kan inte hälla upp coca cola åt dig om du inte håller käften och sträcker fram handen. Visst, en del av det är samarbete. Men faktumet är att det är Min coca-cola, och ska du ha den så ska du Göra som Jag vill.

Personlighetsklyvning lider feministerna av. Eller dubbel personlighetsstörning? Vet inte exakt vad det kallas. Det är sjukligt iallafall.

fittjournalen.blogg.se. Hon är feminist och har en "sexantalogi". Alltså, kvinnor skickar in sina historier om sina sexäventyr till henne. Jag kan citera;

"Vi ligger och hånglar i sängen och jag har mens. Men jag ska inte vara till besvär tänker jag utan jag går ner på honom och tänker låta han komma i min mun, det är min uppfattning om en korrekt lösning på ”mensproblemet”. Mitt i drar han dock upp mig till sitt ansikte och kysser mig och ber mig vänligt ta ur menskoppen. Jag blir lite förvånad fast på ett trevligt vis. Snart finner jag mig i mitt i passionerat menssex med penetration där vi båda njuter så in i helvete."

Som du ser - så säger hon att det var jämställt sex - men uppenbarligen så Dominerade killen. Uppenbarligen tog han tag i henne, och bestämde att hon Inte skulle suga av honom. Uppenbarligen hade han på sig slips, kavaj, och var VD för Bokus, och uppenbarligen så njuter hon av att bli kontrollerad.

Jag vet inte om hon kallar sig feminist. Men det är postat på en feministisk blogg iaf. Personlighetsklyvningen ser du ju när hon på samma gång hävdar;

"Feministiskt sex är min nya passion"

För på samma gång som feministerna säger att män som kontrllerar kvinnor är grisar - så njuter kvinnor av att bli kontrollerade. Det är ett symptom rakt av på personlighetsklyvning. Ena sekunden tycker hon att det är bra att bli kontrollerad, andra sekunden tycker hon att det är dåligt och t.om Omoraliskt.
__________________
Senast redigerad av Herr.Vaken 2013-10-28 kl. 19:41.
Citera
2013-10-28, 20:02
  #3
Medlem
Skuggvarelses avatar
Alla kvinnor är undergivna, särskilt mot män i auktoritära roller (klassikern med uppkäftiga vänsterfittor som särar för nationalistmän tillhör en av de bättre exemplen i sammanhanget). Undantaget en liten skara sexuellt maskuliniserade och avvikande kvinnor som föredrar att bestämma.
Citera
2013-10-28, 20:15
  #4
Medlem
-vaas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Vaken
Ja, dom är lika undergivna som alla andra tjejer som har sex. Du kan inte Ta Emot sperma, utan att samtidigt vara undergiven. Samma princip gäller allt annat. Jag kan inte hälla upp coca cola åt dig om du inte håller käften och sträcker fram handen. Visst, en del av det är samarbete. Men faktumet är att det är Min coca-cola, och ska du ha den så ska du Göra som Jag vill.

Personlighetsklyvning lider feministerna av. Eller dubbel personlighetsstörning? Vet inte exakt vad det kallas. Det är sjukligt iallafall.

fittjournalen.blogg.se. Hon är feminist och har en "sexantalogi". Alltså, kvinnor skickar in sina historier om sina sexäventyr till henne. Jag kan citera;

"Vi ligger och hånglar i sängen och jag har mens. Men jag ska inte vara till besvär tänker jag utan jag går ner på honom och tänker låta han komma i min mun, det är min uppfattning om en korrekt lösning på ”mensproblemet”. Mitt i drar han dock upp mig till sitt ansikte och kysser mig och ber mig vänligt ta ur menskoppen. Jag blir lite förvånad fast på ett trevligt vis. Snart finner jag mig i mitt i passionerat menssex med penetration där vi båda njuter så in i helvete."

Som du ser - så säger hon att det var jämställt sex - men uppenbarligen så Dominerade killen. Uppenbarligen tog han tag i henne, och bestämde att hon Inte skulle suga av honom. Uppenbarligen hade han på sig slips, kavaj, och var VD för Bokus, och uppenbarligen så njuter hon av att bli kontrollerad.

Jag vet inte om hon kallar sig feminist. Men det är postat på en feministisk blogg iaf. Personlighetsklyvningen ser du ju när hon på samma gång hävdar;

"Feministiskt sex är min nya passion"

För på samma gång som feministerna säger att män som kontrllerar kvinnor är grisar - så njuter kvinnor av att bli kontrollerade. Det är ett symptom rakt av på personlighetsklyvning. Ena sekunden tycker hon att det är bra att bli kontrollerad, andra sekunden tycker hon att det är dåligt och t.om Omoraliskt.

Splitting eller disassociation, störda är de iaf. Helt klart.
Citera
2013-10-28, 20:59
  #5
Medlem
Herr.Vakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -vaas-
Splitting eller disassociation, störda är de iaf. Helt klart.

Dock är det ju helt förståeligt iomed att män inte dominerar någon annanstans än i sängkammaren - om ens där. Tror det är hyffsat vanligt att killar vågar säga åt en kvinna hur man uppför sig i sängen - men när orgasmen har kommit så släpper man tyglarna helt. Och iomed att relationer handlar om så mycket mer än bara sex - så är det ju inte märkligt att kvinnor bryter ihop och blir feminister. Hur uppför man sig t.ex som tjej utöver i sängen? "som man vill" säger ju dom flesta männen. Hur ska man tolka det utan att bli helt sjuk i huvudet? DEt är exakt likadant som att säga "gör vad du vill" till ett barn. Klart barnet springer och köper en massa pepparkakor.
Citera
2014-06-16, 11:30
  #6
Medlem
korrekturlacks avatar
Tänkte faktiskt starta en egen tråd om detta. Jag är väldigt blå i merparten av mina åsikter och har ändå idkat samkväm med kvinnor som utger sig för feminister med tillhörande åsikter. Jag har tre exempel.

Kvinna 1: Hade svårt för att visa sig naken (trots en jävla bra kropp med fasta svullna tuttar) förutom när hon var på fyllan. Då blev hon en ärkehora som kröp omkring på golvet, sög kuk och ville bli sprutad i ansiktet, runkade mig med tuttarna och tiggde om sperma.

Kvinna 2: En tjej jag aldrig knullade med för att hon var för ful, men jag höll på att teasa henne för att jag hade tråkigt. Hon berättade hur hon ville bli förnedrad och slagen och gick igång på strypsex och att mannen var otroligt dominant. Samtidigt vittnade hon om att hon var lite förvirrad av detta eftersom det "gick emot hennes egentliga åsikter"

Kvinna 3: En tjej liknande den ovan fast hon var jävligt snygg och att jag de facto knullade med henne. Ville bli straffknullad i munnen så att tårarna rann och hon inte kunde andas. Skrev horjävel på hennes tuttar med läppstift. Mycket örfilar. Filmade henne även när hon sög av mig och jag örfilade upp henne när det passade mig. Tvingade henne även att tacka för att hon var en hora och fick suga min kuk.

Alla dessa tre har haft väldigt färgstarka feministiska åsikter. Börjar fundera vad feminism handlar om egentligen? Det kanske inte finns någon motsägelse däri.

"Man ska inte slå kvinnor. Om vi inte vill det. Och det vill vi ju! Fast säg inget till någon"

Bör tilläggas att jag inte egentligen är något superfan av S&M men jag är inte emot det heller.
Citera
2014-06-16, 11:34
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrekturlack
Bör tilläggas att jag inte egentligen är något superfan av S&M men jag är inte emot det heller.

Det behöver inte heta S&M för att det är dominans. En kvinna är en receiver under sex. Så det kvittar om det är vaniljsex eller BDSM. Det är rent biologiskt omöjligt för henne att vara dominant. Det vore som att säga att en bög som tar emot kuk är den som ger. Det är han ju inte.
Citera
2014-06-16, 12:40
  #8
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Det behöver inte heta S&M för att det är dominans. En kvinna är en receiver under sex. Så det kvittar om det är vaniljsex eller BDSM. Det är rent biologiskt omöjligt för henne att vara dominant. Det vore som att säga att en bög som tar emot kuk är den som ger. Det är han ju inte.

Menade BDSM men har bara sovit en halvtimme inatt så är lite lullig i huvudet. Men jag förstår och accepterar din poäng. Jag paketerar den i mental bomull och adderar den till min person.

Kanske därför jag reagerat när tjejer slänger sig med termer som "jag satte på X", men har inte riktigt kunna sätta fingret på vad som känts fel, bara att "en kvinna kan inte sätta på en man".

"JOHO!", sa feministen.
Citera
2014-06-16, 16:00
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrekturlack
Menade BDSM men har bara sovit en halvtimme inatt så är lite lullig i huvudet. Men jag förstår och accepterar din poäng. Jag paketerar den i mental bomull och adderar den till min person.

Kanske därför jag reagerat när tjejer slänger sig med termer som "jag satte på X", men har inte riktigt kunna sätta fingret på vad som känts fel, bara att "en kvinna kan inte sätta på en man".

"JOHO!", sa feministen.

Det är ungefär lika förvirrande som ifall en ekorre skulle börja vråla som en tiger. Det spelar liksom ingen roll om ekorren kan vråla och betée sig som en tiger. Det kvittar t.om ifall ekorren skulle dräpa en antilop. Det skulle fortfarande kännas så fel för att det går emot hela principen bakom ekorrens biologi.

Kvinnor är mottagare. Det är en princip helt enkelt. Dom har ett hål, inte en penis. Så det är inte bara du som blir avtrubbad, stött eller traumatiserad när en kvinna helt plötsligt betéer sig som en man. När man kränker principer så blir alla förvirrade.
Citera
2014-06-16, 19:10
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Vaken
Ja, dom är lika undergivna som alla andra tjejer som har sex. Du kan inte Ta Emot sperma, utan att samtidigt vara undergiven. Samma princip gäller allt annat. Jag kan inte hälla upp coca cola åt dig om du inte håller käften och sträcker fram handen. Visst, en del av det är samarbete. Men faktumet är att det är Min coca-cola, och ska du ha den så ska du Göra som Jag vill.

Personlighetsklyvning lider feministerna av. Eller dubbel personlighetsstörning? Vet inte exakt vad det kallas. Det är sjukligt iallafall.

fittjournalen.blogg.se. Hon är feminist och har en "sexantalogi". Alltså, kvinnor skickar in sina historier om sina sexäventyr till henne. Jag kan citera;

"Vi ligger och hånglar i sängen och jag har mens. Men jag ska inte vara till besvär tänker jag utan jag går ner på honom och tänker låta han komma i min mun, det är min uppfattning om en korrekt lösning på ”mensproblemet”. Mitt i drar han dock upp mig till sitt ansikte och kysser mig och ber mig vänligt ta ur menskoppen. Jag blir lite förvånad fast på ett trevligt vis. Snart finner jag mig i mitt i passionerat menssex med penetration där vi båda njuter så in i helvete."

Som du ser - så säger hon att det var jämställt sex - men uppenbarligen så Dominerade killen. Uppenbarligen tog han tag i henne, och bestämde att hon Inte skulle suga av honom. Uppenbarligen hade han på sig slips, kavaj, och var VD för Bokus, och uppenbarligen så njuter hon av att bli kontrollerad.

Jag vet inte om hon kallar sig feminist. Men det är postat på en feministisk blogg iaf. Personlighetsklyvningen ser du ju när hon på samma gång hävdar;

"Feministiskt sex är min nya passion"

För på samma gång som feministerna säger att män som kontrllerar kvinnor är grisar - så njuter kvinnor av att bli kontrollerade. Det är ett symptom rakt av på personlighetsklyvning. Ena sekunden tycker hon att det är bra att bli kontrollerad, andra sekunden tycker hon att det är dåligt och t.om Omoraliskt.
http://fittjournalen.se/category/sexantologi.html

Citera
2014-06-16, 19:26
  #11
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
http://fittjournalen.se/category/sexantologi.html


TS utelämnade det väsentliga i historien - ja.
Hon beskriver sex på lika villkor... Där det uppstår samspel och båda är lika viktiga ...

Citat:

Feministiskt sex är min nya passion och jag har ägnat större delen av min feministiska efterforskning det senaste året åt just jämställdhet i heterosexuella förhållanden, och då främst sexuell jämställdhet. Jag läser blogginlägg och historier. Dels om tjejer som känner som jag, som är besvikna, som är arga men även tjejer som upplevt nått annat. Något bra och jag drömmer mig bort. Men som ni vet så ”old habits die hard”. I huvudet är det enkelt men i verkligheten är det svårt.



Så för två dagar sedan finner jag mig i säng med denna ljuvliga 18 åring jag dejtat ett tag. Denna ljuvliga 18 åring vars kyssar är himmelskt mjuka och hans beröring som gör mig helt galet kåt. Vi ligger och hånglar i sängen och jag har mens. Men jag ska inte vara till besvär tänker jag utan jag går ner på honom och tänker låta han komma i min mun, det är min uppfattning om en korrekt lösning på ”mensproblemet”. Mitt i drar han dock upp mig till sitt ansikte och kysser mig och ber mig vänligt ta ur menskoppen. Jag blir lite förvånad fast på ett trevligt vis. Snart finner jag mig i mitt i passionerat menssex med penetration där vi båda njuter så in i helvete. Han kommer, jag kommer, han kommer igen. Han ville inte bara komma ”bekvämt” i min mun utan han ville ha/dela sex med mig. Han ville njuta med mig. Mens eller ej, det spelade ingen roll. Jag njöt som aldrig förr och jag har aldrig känt mig så bekväm i att ha mens som då för två dagar sedan.
http://fittjournalen.se/2013/october...ologi-xvi.html

Själv undrade jag nog redan från starten vari det dominanta ligger i att en kille vill ha eftersmaken från sig själv...men det är väl en annan tråd kanske..
Citera
2014-06-16, 19:56
  #12
Medlem
Babianens avatar
Ja självklart här är belägg för det,

Citat:
At the same time,
these perspectives are curiously confronted by work
demonstrating that feminist beliefs and liberal attitudes
toward sex in women are positively associated with force
fantasies involving pain, humiliation, and suffering

(mediated by lower sex guilt; Pelletier & Herold, 1988;
Shulman & Horne, 2006; Strassberg & Lockerd, 1998).

http://www.researchgate.net/profile/...856228e940.pdf

Du kan se att det handlar inte bara om att vara undergiven utan om tvång-fantasier som involverar smärta, förnedring, lidande.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback