2013-10-28, 16:48
Medlem
No6s avatar
Hej såg att jag fått 25 gratis snurr på olika spel på bet365 idag när jag logga in, jag spelade iron man 3 och bara snurrade upp det jag hade vann väl några kronor... men under en snurr så fick jag något bra och kom till en ny bild, där jag snurrar igen. Ett av hjulen stannade inte så jag tryckte "stop"(en knapp alltså) för jag trodde att det betyder att det stannar hjulet och då kom jag tillbaka till den vanliga bilden där jag började... Kan jag ha förlorat pengar?
Citera
2013-10-28, 18:16
Medlem
Det är jackpoten du kom till. Men den brukar ändå inte vara värd mer än 10-20k, så inte hela världen direkt.
Citera
2013-10-28, 19:12
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenygreen
Det är jackpoten du kom till. Men den brukar ändå inte vara värd mer än 10-20k, så inte hela världen direkt.
Det var inte jackpoten jag kom till... kollade info på spelet och rutan såg inte ut så
Citera
2013-10-28, 21:45
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Det var inte jackpoten jag kom till... kollade info på spelet och rutan såg inte ut så

greenygreen har rätt. Det heter inte jackpott i det spelet utan räknas bara till de "större" vinsterna som inte kvalificerar sig för jackpott. Tror det är max 17k, så du har tyvärr gått glipp om en större summa här. Lurigt det där med en stopp knapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in