2013-10-28, 12:35
Medlem
Hej

Jag och min sambo har nu förlovat oss efter ett riktigt mysigt frieri och har börjat gå i bröllopstankar. Vi kommer vänta några år (eller vad som krävs) för att kunna spara ihop pengar för att få vårt sagobröllop!

Vi har redan nu lite tankar på att ha lite inslag av medeltiden och spånar idéer för fullt. Vi vill inte gå ALL IN utan det vore mysigt med lite små saker här och där liksom.

Vad har ni för idéer, vi tar tacksamt emot alla kommentarer från klädsel, dekorationer, presenter, musik, inbjudningar... Ja, allt

Skriv allt du kommer att tänka på
Citera
2013-10-28, 12:41
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliabkb
Hej

Jag och min sambo har nu förlovat oss efter ett riktigt mysigt frieri och har börjat gå i bröllopstankar. Vi kommer vänta några år (eller vad som krävs) för att kunna spara ihop pengar för att få vårt sagobröllop!

Vi har redan nu lite tankar på att ha lite inslag av medeltiden och spånar idéer för fullt. Vi vill inte gå ALL IN utan det vore mysigt med lite små saker här och där liksom.

Vad har ni för idéer, vi tar tacksamt emot alla kommentarer från klädsel, dekorationer, presenter, musik, inbjudningar... Ja, allt

Köp eller sy en riktig dyr Aragornkostym.
Citera
2013-10-28, 12:41
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliabkb
Hej

http://www.medeltidsveckan.se/ på Gotland kanske är något? De har rekvisita och platsen är ju perfa.
Citera
2013-10-28, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
http://www.medeltidsveckan.se/ på Gotland kanske är något? De har rekvisita och platsen är ju perfa.

Åh ja det måste vi kolla upp! Tror inte det är läge att ha det just där dock då det blir ganska svårt med våra familjer, men det lär ju verkligen vara värt att åka dit och se sig omkring och inhandla lite smått och gott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in