2013-10-27, 20:42
Medlem
Halloj!
Nu är det så här att jag beställt lite psykedeliskt godis, o frågan är hur länge, eller om, jag ska göra uppehåll i min medicinering för att det inte ska bråka med trippen?
Käkar dagligen Wellbutrin 300 mg, Cipralex 10 mg, Risperdal 3 mg plus rätt höga doser Concerta o Ritalin. Käkar också Stesolid 10 mg vid behov, vilket är typ varannan dag.
För övrigt, är det problem med att käka Imovane och Propavan innan/efter (på kvällstid)?

Och ja, det kan synas ganska korkat att mixtra med droger när jag är deprimerad o har haft psykoser, men vaffan man måste ju prova allt här i livet...

Finns det någon med erfarenhet, tro?
Citera
2013-10-27, 21:38
Medlem
KJuices avatar
SSRI och psykadeliska droger är inte ett smart val. Du kommer knappt en få någon effekt och så kan det vara skadligt.
Citera
2013-10-27, 21:57
Medlem
Just därför vill jag veta hur länge jag måste vara utan skiten innan en tripp...
Citera
2013-10-28, 00:37
Medlem
bumbibiffs avatar
Jag hade haft uppehål minst 1 vecka innan man kör , tar ju lite tid för allt o lämna kroppen om man ätit endel
Citera
2013-11-05, 19:01
Medlem
Hej! Tänkte bara skriva en kort uppföljning.
Förra måndagen tog jag sista dosen av det jag nämnt tidigare i tråden, Wellbutrin/Voxra, Cipralex o Risperdal. Trippade SATAN på en o en halv Apollo i fredags. Jag tror att allt hade gått ur kroppen då, märkte inget som skulle kunna ha stört i alla fall.
Dock har jag sen i tisdags/onsdags upplevt en hel del yrsel o stundtals illamående. Så om nån ska göra samma sak som jag så råder jag er starkt att minska doserna långsamt, i alla fall en vecka eller så för att vänja sig.
Men det är fan klart värt det!
Citera
2013-11-05, 19:22
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Kolla upp halveringstiden och ta det gånger 5 så har du hur många timmar det tar för det att försvinna ur blodet
Citera
2013-11-05, 22:36
Medlem
Jo, borde väl kollat upp sånt, jag är inte så påläst. Men min hälsostatus är ganska ointressant för min del. Men jag tänkte bara nämna hur det var för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in