2005-07-08, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
När jag jobbade på Electrolux o skruvade kylskåp så tog jag E, tjack o röka varje dag med ett uppehåll varannan vecka...sen började jag med fludder o det var då allt spårade ur...kom till jobbet vid 11(började 7)-fluddrig som ett as med en färdigmeckad holk o en porrtidning under armen...minns inte mer än att dom skjutsade mig till psyk på en gång...varit sjukskriven sen dess...i 4 år...

segt mannen!!! tråkigt att höra faktiskt!!

fan själv har jag hållit mig borta från droger under jobbet/men inte på jobbet, då jag stal en hel del morfin, tradolan, benzo!!

men annars bara iktorivil och sobril några gånger när jag mådde kass "gjorde ju ofta det eftersom jag började skjuta morfin efter jobbet!! vafan skjöt jag inte på jobbet oxå,, då hadde jag ju mått fint,, dum man är vaa??
MVH Johan
Citera
2005-07-08, 21:00
Medlem
Hasse Heroins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
När jag jobbade på Electrolux o skruvade kylskåp så tog jag E, tjack o röka varje dag med ett uppehåll varannan vecka...sen började jag med fludder o det var då allt spårade ur...kom till jobbet vid 11(började 7)-fluddrig som ett as med en färdigmeckad holk o en porrtidning under armen...minns inte mer än att dom skjutsade mig till psyk på en gång...varit sjukskriven sen dess...i 4 år...

Faan det måste jag också prova HA HA HA!!! Känner mig jävligt trött på jobbet. Hoppas det ordnar sig för dig mannen!

//HH
Citera
2005-07-08, 23:07
Medlem
hundens avatar
Diazepam, Codein, Alprazolam, Tramadol.
Tramadol/Codein endast fåtal gånger.
Citera
2005-07-09, 12:42
Medlem
Finns inge bättre än o slå i sig tjack o sen få jobba o ta i utav helvete... mums.. Tur man lagt av med det.. slite ut kroppen fruktansvärt..

edit.. Jag gick på kolla o tjack varje dag i 1 år och hade jobb hela tiden. Nöjd chef hade jag... kom först, jobbade hårdast, var alltid gladast, gick sist... iblan rundt 23.00 på kvällen... hehe..
Citera
2005-07-09, 13:08
insomnias avatar
På mitt nuvarande jobb har jag inte gjort ngt förutom att röka en joint innan jobbet lite då och då.
Citera
2005-07-09, 13:11
Medlem
edit
Citera
2005-07-09, 17:47
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Heroin
Faan det måste jag också prova HA HA HA!!! Känner mig jävligt trött på jobbet. Hoppas det ordnar sig för dig mannen!

//HH

Jafaan, det är redan ordnat...frånomed den 29 aug är jag inte längre sjukskriven...har varit det sen 20 maj-01 så det är ett tag...jobbar ju som tatueringassistent numer+en datakurs till hösten...
Citera
2005-07-09, 23:47
Medlem
On Steroidss avatar
Har gått på tjack VARJE dag på jobbet i ca 1,5års tid...
Ingen har märkt nått (vad jag vet) trots att jag träffar människor hela dagar.
Några jobbar polare är gammla festarpolare som man drog sina första linor med och som använder det på fest än idag.
Hade dom misstänkt det minsta hade dom kläckt ur sig det direkt med ett smil, men inte ett ord... Kan tydligen föra mig ändå, blir lite av en vana.
Men jag skjuter också, därav att det går att föra sig lite enklare.
Men nu är man clean på jobbet och inte lika stressad heller!

Porrpojke: Kan du tatta in "Tjack Lover" med old english (bikertext) på min rygg?
Citera
2005-07-10, 20:32
Medlem
Lost dreamers avatar
hade eat en gång samt druckit mycket och inte sovit i stort sett något så jag fick plötsligt näsblod och så, sen somnade jag på lunchen i en timme, när jag kom tillbaks frågade dom om jag vill jobba kvar(var länge sedan), jag sa nej och gick därifrån.
Men ingen som druckit på jobbet?
(Inte jag faktiskt)
Citera
2005-07-10, 20:40
Bannlyst
Ingen här som jobbar med taxi/busschauför eller liknande hoppas jag
Citera
2005-07-11, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Om3n
Ingen här som jobbar med taxi/busschauför eller liknande hoppas jag

Eller något annat jobb där man bör vara "kry och rask" utan droger?
Läkare
Flygplanstekniker/mekare
Pilot
U.S.W.
Citera
2005-07-11, 02:40
Bannlyst
typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto