• 1
  • 2
2013-10-26, 14:24
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Så här:
Inkorg innehåller 0 sparade meddelanden. Töm mapp
Skickat innehåller 3 sparade meddelanden. Töm mapp

Några andra mappar har jag inte skapat, annat än under prenumerationer.
OK

Har du på något av kontona ändrat epostadress och kanske inte bekräftat mailet som skickas?
Det är mitt sista förslag på saker som man påverkar själv.
Å andra sidan borde man inte kunna posta inlägg om det vore något sådant.
Citera
2013-10-26, 15:59
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
OK

Har du på något av kontona ändrat epostadress och kanske inte bekräftat mailet som skickas?
Det är mitt sista förslag på saker som man påverkar själv.
Å andra sidan borde man inte kunna posta inlägg om det vore något sådant.

Ja, jag bytte e-postadress för ett bra tag sedan. Kommer inte ihåg om jag bekräftade eller ej. Kanske är det problemet. Men som sagt, jag kan ju posta PM till andra.

Hur gör jag då? Kan jag bekräfta min gamla e-post igen, eller behöver jag hitta på en ny? Tror nog den första bekräftelsen är raderad vid det här laget.
Citera
2013-10-26, 18:34
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Ja, jag bytte e-postadress för ett bra tag sedan. Kommer inte ihåg om jag bekräftade eller ej. Kanske är det problemet. Men som sagt, jag kan ju posta PM till andra.

Hur gör jag då? Kan jag bekräfta min gamla e-post igen, eller behöver jag hitta på en ny? Tror nog den första bekräftelsen är raderad vid det här laget.

Fick du inte mitt PM jag skickade dig för ett par timmar sedan? Jag har tagit upp saken i Outlaw nu så får vi se om någon admin eller tekniker kan hitta vad som orsakat det här problemet och förhoppningsvis lösa det.
Citera
2013-10-26, 20:10
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Fick du inte mitt PM jag skickade dig för ett par timmar sedan? Jag har tagit upp saken i Outlaw nu så får vi se om någon admin eller tekniker kan hitta vad som orsakat det här problemet och förhoppningsvis lösa det.

Nej, jag fick inte ditt PM. Det är liksom det som är huvudproblemet. Men tack för din hjälp, avvaktar tillsvidare så får vi se vad ni kommer fram till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in