2013-10-26, 00:53
Medlem
Opererades i början av juni detta året för puffynips. Bröstvårtorna sticker fortvarande ut efter så lång tid. Har mått riktigt dåligt pga. av det här under många år och detta gör inte saken bättre direkt. Har läst mycket på forum och även fått en ny tid hos min läkare i början av december.

Det sades att det kunde vara svullnad de första veckorna men nu kan man ju utesluta att det är svullnad, eller?

Resultatet har varit detsamma under hela tiden, dvs. ingen minskning av resultatet. Själva "knölen" är borta men jag tycker mig kunna känna lite vävnad kvar precis under bröstvårtan som läkaren har missat.

Har kollat läkare på andra sidor och där ser man att det är bättre redan efter två veckor. Kan tilläggas att jag är normalbyggd/tränad och knappt har fett på kroppen.

Har någon varit med om något liknande?
Citera
2013-10-27, 02:21
Medlem
FreakinOALs avatar
jag skulle nog vänta lite till och sen gå till läkaren igen. Kanske Off-topic men eftersom jag också ska opereras för gynekomasti undrar jag om ingreppet var komplicerat?
Citera
2013-10-27, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreakinOAL
jag skulle nog vänta lite till och sen gå till läkaren igen. Kanske Off-topic men eftersom jag också ska opereras för gynekomasti undrar jag om ingreppet var komplicerat?

Har ju inte många andra val än att vänta.
Själva ingeppet är inte så komplicerat men att få ett perfekt slutresultat verkar vara det.
Dock är det inget att vara rädd för. Ett tips är att ha tramadol efter operationen då det kan
vara lite obehagligt i brösten några dagar efter. De tabletter man får av läkarna är värdelösa.
Citera
2013-10-27, 15:51
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamwater
Har ju inte många andra val än att vänta.
Själva ingeppet är inte så komplicerat men att få ett perfekt slutresultat verkar vara det.
Dock är det inget att vara rädd för. Ett tips är att ha tramadol efter operationen då det kan
vara lite obehagligt i brösten några dagar efter. De tabletter man får av läkarna är värdelösa.

ah, ok tack för svaret
Citera
2013-10-30, 14:14
Medlem
Fick ni eran operation gratis? Jag har puffy nipples som fan och hatar det så kan knappt ta av mig tröjan på sommaren. Hur går man tillväga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in