2013-10-25, 18:50
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
P har inte fått svar på sitt senaste mail och skickar därför ett nytt till Sten:

Citat:

Hon får samma mail med betalningsinstruktioner som hon fått tidigare. Så hon skickar detta till honom.

Citat:

Svaret kommer från Sten:

Citat:

Och P svarar följande:

Citat:

P har inte fått något svar så vi får se om det blir någon fortsättning i denna del.
Citera
2013-10-25, 19:46
Medlem
Varför bryr du dig inte om 500 000 USD? Det vann du ju också i lotteriet

Du kan ju köpa flera "saabar" för den summan Det är ingen shippingcost på pengarna
Citera
2013-10-25, 20:08
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KryssEttaLucka
Klart jag vill ha min vinst så fort som möjligt, men kommer det att bli så?
Kul tråd Bra där.
Citera
2013-10-25, 20:46
Medlem
vinterkrigares avatar
Aaah du är tillbaka, fan vad skoj . Hoppas "Petronella" inte är för kåt och skrämmer bort den trogne tvåbarnspappan .
Citera
2013-10-25, 21:24
Medlem
Skriv tillbaka att du måste betala importmoms på 25 % då varan är från icke-EUland. (Bilen alltså)

Skriv att du måste ha ett förskott på pengarna för att betala momsen innan du kan ta emot "vinsten".

Att du bara orkar dock ska svinen ha det!
Citera
2013-10-25, 21:26
Medlem
whiteblacks avatar
Skön tråd stort cred till dig som pallar skriva allt skit. Skulle vara roligt att kunna outa honom på något sätt
Citera
2013-10-25, 21:43
Medlem
Rolig tråd.

Saab har ju konkat? Ingen som reagerar på det, eller har jag missat något? Inget du kanske kan använda emot han? Och så det med bilden, att det är en Bmw på den, varför utnyttjar du inte det?
Citera
2013-10-25, 21:52
Medlem
Draup.s avatar
Bra krigat! Riktigt rolig läsning, och än roligare att du upptar bedragarens tid, haha, vilket svin.

Skål på're!
Citera
2013-10-25, 22:09
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaiGOon
Rolig tråd.

Saab har ju konkat? Ingen som reagerar på det, eller har jag missat något? Inget du kanske kan använda emot han? Och så det med bilden, att det är en Bmw på den, varför utnyttjar du inte det?

Som han skrev i första inlägget så har han ändrat namnet på bilen här i tråden för att scammarna inte skall googla sig fram till denna tråden och ana ugglor i mossen om jag fattat det hela rätt

Kul att du orkar jävlas med dom TS!!
Citera
2013-10-25, 22:11
Medlem
aha okey, då missade jag det
Citera
2013-10-25, 22:12
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaiGOon
Rolig tråd.

Det är den tyska bilen det handlar om, SAAB står det bara för att vår vän i lotteriet inte ska hitta tråden i Google.
Citera
2013-10-25, 23:13
Medlem
pok?s avatar
Kan nån förklara vad det är som händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in