2014-05-07, 05:40
Medlem
Var väl lite extra tjurig då deras kära hundelitens lokaler nu är tomma och skyltarna togs bort igår!
Citera
2014-05-08, 08:16
Medlem
SkepticalHippos avatar
Har läst flera gånger i den här tråden eftersom den är underhållande men inte bidragit. Ligger min IP ute bara för att jag besökt deras hunddagis hemsida så ska jag anmäla för förtal.

Vi måste vara flera som besökt sidan utan att kommentera varken till dem eller här och pekar de då ut någon av oss som brottslingar så borde hårt sättas mot hårt... Kan inte ens se att ni som postat frekvent gjort något fel.
Citera
2014-05-12, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Har läst flera gånger i den här tråden eftersom den är underhållande men inte bidragit. Ligger min IP ute bara för att jag besökt deras hunddagis hemsida så ska jag anmäla för förtal.

Vi måste vara flera som besökt sidan utan att kommentera varken till dem eller här och pekar de då ut någon av oss som brottslingar så borde hårt sättas mot hårt... Kan inte ens se att ni som postat frekvent gjort något fel.

Dom publicerade ett utdrag från besöksloggen från en viss tidpunkt/datum, så besökte du inte sidan just då så låg inte din IP adress ute på sidan. Om det nu ligger någon form av sanning bakom påståendet att de IP adresser som publicerades blev anmälda lär nog polisen inte ägnat någon större tid åt det, jag har inte hört något i alla fall
Citera
2014-06-18, 13:09
Medlem
Jaha, då börjas det igen! På hemsidan ligger en bild och uppe på fliken i webläsaren står det Salas hundcenter.
Citera
2014-06-18, 14:26
Medlem
Kan det möjligtvis vara detta ställe?

http://www.blocket.se/uppsala/Hunddagis__och_hundpensionat_i_Vastmaland_53648096 .htm?ca=10&w=1&last=1

Telefonnumret till http://salashundcenter.com är detsamma som till http://www.lkbhundservice.se
Citera
2014-06-18, 15:26
Medlem
Info från Whois:
Domain Name: salashundcenter.com
Creation Date: 2013-10-31T12:05:10Z
Registrar Registration Expiration Date: 2014-10-31T12:05:12Z
Registrant Name: Louise Bjork
Registrant Street: Snickargatan2
Registrant City: Sala

LKBhundservice.se står på one.com, men den lär ju tillhöra samma person.
Citera
2014-06-20, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mille2
Kan det möjligtvis vara detta ställe?

Jag noterar att annonsen lades ut i början av maj.
Företaget står fortfarande på ursprungliga ägaren och det finns inget pågående ärende på bolagsverket vad jag kan se.
Citera
2014-07-07, 01:07
Medlem
Hmm sidan uppdaterad, men man blir inte mycket klokare.
Nu finns där nån form av "blogginlägg" från en missnöjd besökare på orsa björnpark..
Hanna heter hon visst
Citera
2016-12-22, 08:31
Medlem
Pastakryddas avatar
Vad gör dessa stjärnor idag? Startat något nytt eller? Vet vem den manliga delen i detta är, han har även arbetat på Norrtäljeanstalten men fick kicken därifrån av någon anledning jag inte minns - det är en herrans massa år sedan.

Han har även bott i Upplands väsby ( innan detta alltså) och har inte bara de barn han har med denna lilla stackars arma tös. Han har betydligt fler.

Jag är nyfiken på vad dom gör nu iaf. Ser att båda företagen är avreggade ( Hundeliten och DogsFriend alltså) sedan Januari 2015.
Citera
2017-01-02, 17:19
Medlem
Länken i trådstarten leder till försäljning av massa Adidas-skor, är det samma rikspuckon som nu säljer dem?
Citera
2026-06-27, 22:14
Medlem
Oj oj. Mannen i hushållet bor nu själv med hans 18 åriga dotter då polis/soc har hämtat och placerat resten av familjen. Tydligen har det förekommit våld och hot i hushållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in