2013-10-24, 19:44
Medlem
Troll0lzs avatar
Jag har registrerat mitt MasterCard (e-kort) till mitt Facebook-konto eftersom jag har ett par reklam-kampanjer igång och Facebook har lyckats debitera mitt kort två gånger, men nu den tredje gången så funkar det inte längre av någon anledning.

Har varit i kontakt med Facebook men dom säger att felet ligger hos min bank.

Det funkar dock att handla med mitt riktiga MasterCard och Mastercard (e-kort) på andra ställen, typ i affärer/webbaffärer och annat. Men det är just på Facebook som det inte vill fungera längre. Pengar finns på kortet så det räcker och blir över.

Funkade ju som sagt förut med e-kort på Facebook och jag vill fortfarande använda e-kort eftersom jag inte vill skänka bort mitt riktiga MasterCard.

Måste få det att fungera snarast möjligt så att inte Facebook stänger ner min sida eller mitt konto.

Någon som har varit med om något liknande och vet hur man löser detta?
Citera
2013-10-24, 20:13
Medlem
zuppja0s avatar
E-kort fungerar bara en månad, och man bestämmer väl en viss köpgräns på e.kortet annars får man göra ett nytt. I alla fall fungerar det såhär med swedbank.
Citera
2013-10-24, 20:22
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuppja0
E-kort fungerar bara en månad, och man bestämmer väl en viss köpgräns på e.kortet annars får man göra ett nytt. I alla fall fungerar det såhär med swedbank.

När jag skapar mina e-kort så skriver jag alltid in så dom ska vara längre än en månad. Just detta e-kortet varar i 13 månader och det är laddat med tillräckligt mycket pengar för att betalningen ska kunna gå igenom.

Ska kontakta Swedbank/Sparbanken imorgon, men tänkte bara höra om någon här har upplevt liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in