2013-10-24, 16:45
Medlem
Häromdan blev jag inlagd på behandlingshem.
Anledningarna är irrelevanta till frågeställningen, men det kan ni nog räkna ut med stortån.
Iaf, precis när jag kommer in, dödstrött och sliten, så står där en skitsnygg nymfoman och får sina "mediciner"
Så fort personalen vänder ryggen till lägger hon handen kring min midja och viskar i mitt öra:
"vad fin du är, du får gärna sova med mig när du vill"
Blev väldigt förvånad och fick inte fram något svar i mitt tillstånd.

Det jag undrar är;

Är det tillåtet att ha sexuella relationer med andra patienter eller måste man smyga under natten ?

Ber om ursäkt för dåligt upplägg då jag skriver från mobil.
Citera
2013-10-24, 16:49
Medlem
Soluss avatar
Jag har själv suttit på behandlingshem, men det var ett hem bara för killar, så den problematiken fanns ju inte där. Däremot fick man ha sin flickvän där över helgen någon gång per månad.

Här är en galen idé. Fråga personalen?
Citera
2013-10-24, 16:50
Medlem
SLYNA28s avatar
Borde vara okej? Håller med föregående talare fråga personalen haha
Citera
2013-10-24, 16:51
Medlem
BigFatCones avatar
Jag vill minnas att det inte brukar uppskattas men här får gärna någon med personlig erfarenhet rätta mig. Vill minnas att det beror på att vissa har sex som självskademetod och då blir den som ligger med denna en möjliggörare.
Citera
2013-10-24, 16:51
Medlem
Watzs avatar
Varför skulle det inte vara okej?
Citera
2013-10-24, 16:54
Medlem
Lazyboness avatar
Om personen man har sex med behandlas för sexmissbruk så bör det knappast uppskattas av personalen iaf.
Citera
2013-10-24, 17:07
Medlem
Låt bli det blir mitt tips.

Det kan förstöra för dig i längden.
Citera
2013-10-24, 17:24
Medlem
Frågar jag personalen och får ett nej så har jag ju sumpat alla möjligheter då de lär hålla extra koll på mig :/
Citera
2013-10-24, 17:30
Medlem
stelapinnens avatar
Glöm inte använda kondom bara och om det är svårt att tillgå använd latexhandske eller soppåse.
Och du TS oroa dig inte om det är okey eller inte, Alla knullar som bara den på sådana ställen.

Lycka till
Citera
2013-10-24, 17:30
Medlem
Napis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cskillenlal
Frågar jag personalen och får ett nej så har jag ju sumpat alla möjligheter då de lär hålla extra koll på mig :/
Då har du ju endast ett val kvar. Kör på och om någon säger något så visste du inte.
Dock så kanske du blir utslängd ändå, att inte känna till reglerna är inte alltid en giltig anledning att bryta dem. Att ha sex känns dock som en ganska bagatellartad sak, såvida det inte behandlas sexmissbrukare där.
Citera
2013-10-24, 17:39
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cskillenlal
Om du, som jag gjorde, sitter av ett fängelsestraff så kan ett regelbrott resultera i en varning. Two strikes and "prison, here I come". Bara så du vet. Dumt att chansa, och du ska inte tro att "jamen, jag trodde inte" fungerar efter de kommit på dig om de inte tillåter sexuella relationer.
Citera
2013-10-24, 17:51
Medlem
vad är det som får dig att tro att personal inte skulle finnas här på forumet

nej- ditt snille- man kan kasta ut patienten eller flytta patienten
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto