2005-07-07, 20:00
Medlem
farbror einars avatar
Nu har ju LT låst min tråd med hänvisning att det ligger på övrigt, men det var ju satans lustigt när det låg under Flashback där man har rätt att ifrågasätta Flashback.

Och inte varnas det utan det gullas med as!. Men då vet jag ribban på FB. Är LT full idag som anser att tråden låg under Övrigt när det facto låg under Flashback?

Detta forum verkar ju skydda vissa svin som synes, men då vet jag hur fan ni funkar.
2005-07-07, 20:07
Medlem
LadyTieras avatar
skärp dig einar..jag både läste och skrev felfel men det har inte med saken att göra, personen är mig veterligen inget troll, inga av hans nick är bannlysta i vår användarlista och trådar om att någon vill få folk bannlyst (för det var det faktiskt) är inget som accepteras.

att starta trådar för att du vill att vi ska banna folk kommer inte att fungera, jag har förihelvete tagit tag i det hela redan, hans sigantur är borta och padme har editerat bort inlägget du rp:ade, räcker inte det? vad fan vill du att jag ska göra?

åka hem och smiska honom rejält för att farbror einar blev sur?

tro, anta och svär hur fan du vill, jag skiter i dig nu einar, du har bränt dina broar hos mig.

vill du får honom bannad får du vända dig till admin,
2005-07-07, 20:09
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
skärp dig einar..jag både läste och skrev felfel men det har inte med saken att göra, personen är mig veterligen inget troll, inga av hans nick är bannlysta i vår användarlista och trådar om att någon vill få folk bannlyst (för det var det faktiskt) är inget som accepteras.

att starta trådar för att du vill att vi ska banna folk kommer inte att fungera, jag har förihelvete tagit tag i det hela redan, hans sigantur är borta och padme har editerat bort inlägget du rp:ade, räcker inte det? vad fan vill du att jag ska göra?

åka hem och smiska honom rejält för att farbror einar blev sur?

tro, anta och svär hur fan du vill, jag skiter i dig nu einar, du har bränt dina broar hos mig.

vill du får honom bannad får du vända dig till admin,
Då har aset alltså fler nick? då är fittan ett satans troll, men fine dra åt helvete med era beskyddarverksamhet.
2005-07-07, 20:10
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Då har aset alltså fler nick? då är fittan ett satans troll, men fine dra åt helvete med era beskyddarverksamhet.

allvarligt..kyss mig där solen inte skiner.

det är inte otillåtet att ha fler nick.
2005-07-07, 20:12
Bannlyst
Citat:

Vad är det du är så förbannad över?? Har inte läst den där tråden. Länk?
2005-07-07, 20:14
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
allvarligt..kyss mig där solen inte skiner.

det är inte otillåtet att ha fler nick.
Nä men inte olagligt att trakkasera och förstöra andras trådar utan åtgärd? Fan jag fick en fet varning för min avatar om Caine men i detta fall är det ju STOR skillnad i grovhet enligt er.
Jag var ju fruktansvärt mycket hemskare!

Och du......Ät min Raider för fan...
2005-07-07, 20:18
Medlem
jobes avatar
Nu lugnar ni ned er lite pojkar och flicka. Vem pratar ni om? Kan jag göra något för att hjälpa er?
2005-07-07, 20:21
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Nä men inte olagligt att trakkasera och förstöra andras trådar utan åtgärd? Fan jag fick en fet varning för min avatar om Caine men i detta fall är det ju STOR skillnad i grovhet enligt er.
Jag var ju fruktansvärt mycket hemskare!

Och du......Ät min Raider för fan...
vill du ta och jämnföra samtliga varningar i fb-s historia med varandra? som jag sa, det har tagit åtgärder och inlägg raderats+signatur+tillsägelse för signaturen och sedan du fick din varning har reglerna ändrats.

och vännen..din raider? nu var du väll ite optimistisk? ta din lilla twix och gå hem.
2005-07-07, 20:23
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
vill du ta och jämnföra samtliga varningar i fb-s historia med varandra? som jag sa, det har tagit åtgärder och inlägg raderats+signatur+tillsägelse för signaturen och sedan du fick din varning har reglerna ändrats.

och vännen..din raider? nu var du väll ite optimistisk? ta din lilla twix och gå hem.
Ok så aset kan fortsätta att förstöra mina trådar utan åtgärder trots RP? Då vet jag ribban. Och kolla reglerna för fan....Du om någon din veteran borde väl kunna dom?
2005-07-07, 20:24
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ok så aset kan fortsätta att förstöra mina trådar utan åtgärder trots RP? Då vet jag ribban. Och kolla reglerna för fan....Du om någon din veteran borde väl kunna dom?
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUNK!

Vi har åtgärdat rp, den senaste rapporterade även en annan medlem och vi har fixat signaturen.
2005-07-07, 20:25
Medlem
Samhains avatar
Känns som stämningen här på FB bara blir bättre dag för dag

För övrigt är väl Raider och Twix samma sak
2005-07-07, 20:27
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUNK!

Vi har åtgärdat rp, den senaste rapporterade även en annan medlem och vi har fixat signaturen.
Applåder du......Då kan jag i princip förlöjliga och förfölja användare utan att bli varnad? Gäller detta om jag förlöjligar en Moderator också?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in