Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-23, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Herregud! Dom vikterna skall du, utan problem, kunna lägga ner på marken så att ingen störs!

Orsaken till att jag släpper den sista biten beror på att jag i början av mitt gymmande inte spände ordentligt när jag följde med stång hela vägen ner vilket gjorde mig mer eller mindre invalid (i hela kroppen)i 1-2veckors tid. Kunde knappt ens gå, utan fick gå med raka ben och inte böja på bålen. Ingen aning vad det berodde på, säkert någon nerv som kom i kläm. Sedan dess håller jag bara emot litegrann nedanför knäskålarna helt enkelt.
Citera
2013-10-23, 18:45
Medlem
NovaOculuss avatar
Hon är ny och allt och vill förmodligen göra ett gott intryck på ev. chefer etc.

Ge henne lite tid så skall du se att hon får ut citronen ur vaginan.
Citera
2013-10-23, 18:55
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Det är exakt sådär jag släpper.

edit: som du ser i videon du länkade så släpper han också vikten såfort han passerat knäskålarna.

Okej, då tror jag många missförstod dig. Det där ser jag inte som några problem. En grej att tänka på kan ju vara ta emot studsen.
Citera
2013-10-23, 18:55
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Hon är ny och allt och vill förmodligen göra ett gott intryck på ev. chefer etc.

Ge henne lite tid så skall du se att hon får ut citronen ur vaginan.
Du har heller inte tränat så länge va?
Citera
2013-10-23, 18:59
Bannlyst
Citat:

http://www.youtube.com/watch?v=wQ5l6mo8OuM

Varför får dom släppa vikten när dom tränar SL men jag får inte släppa 2dm? Om vikterna går sönder pga min marklyftsteknik så borde vikterna explodera i detta klippet men det gör dom såklart inte.
Citera
2013-10-23, 18:59
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Hahaha

Aldrig faktiskt.
Citera
2013-10-23, 19:02
Bannlyst
Ser att du drar båla fast du inte tränat mer än 2år. Och så undrar du om de kan förbjuda dig att släppa viktenra på deras gym? Really?
Jag tror troll eller idiot.
Citera
2013-10-23, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
Ser att du drar båla fast du inte tränat mer än 2år. Och så undrar du om de kan förbjuda dig att släppa viktenra på deras gym? Really?

Fattar inte.

Nej, jag undrar vad fan hon menar när hon säger att vikterna går sönder av att man släpper dom 2dm gummi mot gummi. Har du lässvårigheter kanske?
Citera
2013-10-23, 19:09
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=wQ5l6mo8OuM

Varför får dom släppa vikten när dom tränar SL men jag får inte släppa 2dm? Om vikterna går sönder pga min marklyftsteknik så borde vikterna explodera i detta klippet men det gör dom såklart inte.

Du får väl börja på en tyngdlyftningsklubb om du vill kasta runt vikterna. Det handlar nog inte så mycket om att vikterna går sönder som att det lever om och skrämmer tanterna
Citera
2013-10-23, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
Ser att du drar båla fast du inte tränat mer än 2år.

Citat:
Fattar inte.

Att du knaprar piller trots att du bara tränat två år (och fortfarande ser ut som en räka).

Jag tror på idiot snarare än troll, ingen gör såhär tråkiga trolltrådar.
Citera
2013-10-23, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Du får väl börja på en tyngdlyftningsklubb om du vill kasta runt vikterna. Det handlar nog inte så mycket om att vikterna går sönder som att det lever om och skrämmer tanterna

Jaha okej så det är det det handlar om! Då får anläggningsansvarig lära sig att framföra sina argument rätt och inte komma med något dravel om att vikterna går sönder. Kanske ska påpeka det till henne nästa gång om jag kommer ihåg.
Citera
2013-10-23, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaskrik
Att du knaprar piller trots att du bara tränat två år (och fortfarande ser ut som en räka).

Jag tror på idiot snarare än troll, ingen gör såhär tråkiga trolltrådar.

Jag har aldrig gått på bola och jag har tränat mer än 2 år, get your facts right.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in