2013-10-22, 11:03
Medlem
Ja, jag vet att detta tagits upp i liknande trådar tidigare. Oftast handlar det då om killars önskemål. Men nu är det en rak fråga till tjejerna där ute. Hur började det och hur fungerar det för er, håller eller höll inte relationen?
Vilka för och nackdelar har ni upplevt?
Skulle ni acceptera att er man också hade relationer vid sidan av?
Citera
2013-10-24, 13:06
Medlem
Ingen?
Citera
2013-10-25, 17:37
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Hotwife? Vad är det?
Citera
2013-10-25, 19:43
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Hotwife? Vad är det?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hotwife

Citat:
1. hotwife
A married woman she has sexual relations with other men, with the husbands approval. Usually while the husband watches or joins.
Mary is a hotwife, not only does she look great, but she loves to screw other men.
Citera
2013-10-25, 19:53
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurite
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hotwife
1. hotwife
A married woman she has sexual relations with other men, with the husbands approval. Usually while the husband watches or joins.
Mary is a hotwife, not only does she look great, but she loves to screw other men.

Jaha, en sån fru! som knullar med andra män när maken tittar på med en rejäl ribba i byxan, förhoppningsvis.
Det har jag aldrig provat fast det skulle kunna vara en skön sexfantasi - vet inte hur jag skulle hantera det om den jag älskar bad mig vara en hotwife - jag skulle nog ställa upp om det verkligen var viktigt och livsavgörande för honom.
Det omvända då - att han var en hothusband och jag satt bredvid och kollade när han knullade andra kvinnor ......vet inte - måste fundera.
Citera
2013-10-26, 18:58
Medlem
Det är rätt upphetsande att titta på när man surfar porr.
Rätt vanligt att de flesta hotwife filmer går ut på att frun oftast sätter på en färgad kille.

Jag skulle nog kunna tänka mig att låta frugan få göra det, men jag vet att hon inte skulle vilja göra det.
Citera
2013-10-26, 19:03
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riha
Det är rätt upphetsande att titta på när man surfar porr.
Rätt vanligt att de flesta hotwife filmer går ut på att frun oftast sätter på en färgad kille.

Jag skulle nog kunna tänka mig att låta frugan få göra det, men jag vet att hon inte skulle vilja göra det.

Har ni diskuterat saken ngn gång - eller utgår du bara ifrån att hon inte skulle vilja?
Citera
2013-11-05, 17:15
Medlem
Jag lever som hotwife Har gjort i ca ett år! Ett fantastiskt år.
Citera
2013-12-05, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakta90
Jag lever som hotwife Har gjort i ca ett år! Ett fantastiskt år.

Hennes nya blogg!
sinnerside.se
Citera
2013-12-25, 12:17
Medlem
Passar en del,andra begriper inte att man kan njuta så. Frugan har haft en under ca ett år.Funkar helt ok.
Citera
2014-01-18, 00:50
Medlem
Min fru är en hotwife. Hon är själv ute på nattklubb nu och raggar. Skickar sms till mig hela tiden, haha!
Citera
2014-01-20, 09:10
Medlem
nicken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av besokaren2
Min fru är en hotwife. Hon är själv ute på nattklubb nu och raggar. Skickar sms till mig hela tiden, haha!
Haha, sa kul att din fru ar ute och satter pa andra men for att hon inte langre ar tillrackligt attraherad av dig, haha!

Hur fan kan du sitta hemma medans din fru ar ute pa nattklubb sjalv och knullar runt, kanske mojligtvis skulle forsta ifall mannen i fraga far titta pa eller nagot, men nar hon ar ute pa nattklub sjalv?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in