2013-10-26, 03:54
Medlem
Bodies och Bejrut, kan ni inte läsa igenom tråden lite snabbt så ni vet vad det handlar om? Den här tråden handlar om en skjutning i Falkenberg där man nog kan utesluta att polisen var inblandad. Ni får gå till tråden som handlar om polisens dödskjutning i Varberg...
Citera
2013-10-26, 15:46
Medlem
Nån som känner igen denna snubbe, samma e-namn som BO. Rör sig i Fbgtrakten. Säger absolut inte att personen ifråga är knuten till brottet men med tanke på detta foto å det tidigare i tråden publ foto på Ali med puffran i näven ... "runs in the enemy families" kanske..?"

https://www.facebook.com/sahin.akgun.5015?fref=pb&hc_location=profile_brows er

ber om ursäkt om jag övertrampat
Citera
2013-10-26, 15:58
Medlem
Nån som har en bild på BO? Inte för att snoka utan för att jag vet folk som kan ha sett honom den aktuella natten då han sköts och även tidigare dagar i området. BO bodde ju enl tidigare i tråden inte på Falka utan i annan stadsdel (?)
Behövs inte läggas ut här PMa mig.
Citera
2013-10-26, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockoletta
Nån som känner igen denna snubbe, samma e-namn som BO. Rör sig i Fbgtrakten. Säger absolut inte att personen ifråga är knuten till brottet men med tanke på detta foto å det tidigare i tråden publ foto på Ali med puffran i näven ... "runs in the enemy families" kanske..?"

https://www.facebook.com/sahin.akgun.5015?fref=pb&hc_location=profile_brows er

ber om ursäkt om jag övertrampat

Ja herre jösses. Dagens skratt! Falkenbergs alldeles egen farbror kaosturk. Mycket önskeporr på den sidan men undrar om han får upp den? Ja, jag menar förståss PITOLEN, som han viftar med.
.
Tur att inte all demensvård är nedlagd i Falkenberg.
Senast redigerad av azazo 2013-10-26 kl. 17:32.
Citera
2013-10-27, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azazo
Ja herre jösses. Dagens skratt! Falkenbergs alldeles egen farbror kaosturk. Mycket önskeporr på den sidan men undrar om han får upp den? Ja, jag menar förståss PITOLEN, som han viftar med.
.
Tur att inte all demensvård är nedlagd i Falkenberg.

Haha ja inte skulle jag vilja att min far eller farbror la upp en sådan bild på sig på FB å leka gangster, usch, det är f-n tragiskt! (FB sidan borttagen btw!)

Men - har det tillkommit några fakta eller andra intressanta uppgifter som gäller händelsen, om BO, motiv, händelseförlopp etc? Ev. misstänkt/misstänkta? Finns det bild på BO?
Citera
2013-10-27, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockoletta
Haha ja inte skulle jag vilja att min far eller farbror la upp en sådan bild på sig på FB å leka gangster, usch, det är f-n tragiskt! (FB sidan borttagen btw!)

Men - har det tillkommit några fakta eller andra intressanta uppgifter som gäller händelsen, om BO, motiv, händelseförlopp etc? Ev. misstänkt/misstänkta? Finns det bild på BO?

ni här på Flashback ni bara tror och tror och tror och tror och så hänger ni ut folk till höger och vänster men ni vågar aldrig hänga ut ER själva, ni vågar aldrig säga era riktiga namn, men när det gäller andra då är det så jävla lätt att hänga ut folk, varför målar alla upp BO som ngn sorts ängel?det fattar ni väl själva att har oxå är insyltad så det skriker om det, sen kan ranieri sitta bakom sin data och skryta hur snäll BO var och hur synd det är om honom och såna saker, jag har bara en sak att säga och det är att blir det ngn fortsättning på det här så kommer atayas sida ta hem det med längder det kan ni lita på för jag vet vad dom här grabbarna går för,
Med vänlig hälsning, KLABBE
Citera
2013-10-27, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowei
Ali kan tro sig så mycket han vill, han gör endå inget utan Maroun, roy, jan's? tillåtelse.. om det är nån som bestämmer så är det dessa personer och inte Ali, ena brodern är tom med på en av profilbilderna, alla 3 är med i black cobra och 2 av dom är iaf dömda för mordförsök.

https://www.realisten.se/2010/06/09/medlemmar-i-black-cobra-i-falkenberg-domda/

"Roy Ojeil döms därutöver för försök till mord och hans bror Jean Ojeil för medhjälp till försök till mord. Detta i samband med ett bråk mellan ett antal libaneser och irakier som utmynnade i att Roy Ojeil sköt flera skott med en pistol, varav ett träffade i benet på en irakisk man. Motivet till bråket är inte klarlagt"

Skulle nu nån bli varnad tex skjuten i benet som hände på falkagård för inte sålänge sen så varför skulle inte dessa personer även kunna mörda folk om dom redan har försökt tidigare.

Jag läste på Black Cobra forum att dess medlemmar nu övergått från kakstölder till att hota gamla dementa tanter i 80-årsåldern med bluff-fakturor?
.
Mäktigt!
Citera
2013-10-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarisari
ni här på Flashback ni bara tror och tror och tror och tror och så hänger ni ut folk till höger och vänster men ni vågar aldrig hänga ut ER själva, ni vågar aldrig säga era riktiga namn, men när det gäller andra då är det så jävla lätt att hänga ut folk, varför målar alla upp BO som ngn sorts ängel?det fattar ni väl själva att har oxå är insyltad så det skriker om det, sen kan ranieri sitta bakom sin data och skryta hur snäll BO var och hur synd det är om honom och såna saker, jag har bara en sak att säga och det är att blir det ngn fortsättning på det här så kommer atayas sida ta hem det med längder det kan ni lita på för jag vet vad dom här grabbarna går för,

Oj, jag har absolut inte menat att "hänga ut" någon, det är ju bara spekulationer! Jag har definitivt inte skrivit BO var änglalik, det färstår väl var å en att det finns två sidor av myntet. Men om du sitter inne med kunskap så skriv gärna här så tar det ju slut på alla spekulationer.
Citera
2013-10-28, 12:42
Medlem
Citat:
Ali kan tro sig så mycket han vill, han gör endå inget utan Maroun, roy, jan's? tillåtelse.. om det är nån som bestämmer så är det dessa personer och inte Ali, ena brodern är tom med på en av profilbilderna, alla 3 är med i black cobra och 2 av dom är iaf dömda för mordförsök.

"Roy Ojeil döms därutöver för försök till mord och hans bror Jean Ojeil för medhjälp till försök till mord. Detta i samband med ett bråk mellan ett antal libaneser och irakier som utmynnade i att Roy Ojeil sköt flera skott med en pistol, varav ett träffade i benet på en irakisk man. Motivet till bråket är inte klarlagt"

Skulle nu nån bli varnad tex skjuten i benet som hände på falkagård för inte sålänge sen så varför skulle inte dessa personer även kunna mörda folk om dom redan har försökt tidigare.

Du verkar ju veta rätt mkt och du har jävligt lätt för att hänga ut folk och skriva en massa namn och påstå en massa saker utan några grunder,eller har du några grunder för dina påståenden??? Isåfall skulle vi här på Flashback vara glada om du delar med dig, och jag kan säga till dig att ingen i Falkenberg är med i BLACK COBRA och det säger jag med 100 procents säkerhet eftersom jag känner en del av dom här grabbarna, och jag börjar bli riktigt förbannad på att massa folk sitter här på Flashback och snackar en massa GOJJJA,jag vet inte vem som sköt eller vad det här handlar om!!! Och ärligt talat så bryr jag mig inte heller, det enda som jag bryr mig om det är att man aldrig ska hänga ut folk på nätet, för det är ju inte så roligt när man själv blir utgången!! Eller hur??????
Ta reda på fakta innan ni skriver här och sitt inte och tro det ena och det andra för på det viset kommer vi ingenstans, tack O hej leverpastej!!!!!
Citera
2013-10-28, 12:52
Medlem
Citat:

Och en sak till som jag glömde påminna dig om nowei, och det är att ingen dömdes för det mordförsöket på utmarksvägen 2009, jag tror du vet det lika mycket som mig men du leker bara viktig att du kan NGNTING.
Det blev fällande domar i TR, och sen friades alla i HR, och det vet ju både du och jag och hela Falkenberg så sitt inte här på FB, och spela viktig. Och en sak som jag inte förstår det är varför du drar upp dom här grabbarna????? Varför hänger du ut dom? Vet du kanske någonting som vi andra inte vet? Men som sagt det är ju jävligt lätt att sitta bakom en skärm i sin lilla villa i lilla Ljungby eller var du nu SOTER och spela Allan och leka viktig, men det verkar ju tamejfan så jävla svårt att presentera några underlägg för sina grunder och hänga ut folk!!!! Eller hur???
Blir bara så jävla trött på allt skitsnack som folk presenterar utan att presentera några källor,
Citera
2013-10-28, 15:32
Medlem
Citat:

Är dem inblandade öht..? det är det ju ingen som har påstått här (mer än du.. med ditt subtila budskap...) utan det har ju bara spekulerats kring allmänt gangsterfolk som själva gärna skyltar med vapen och som folk VET har varit inblandade i div kriminella sysslor. Så vad vet du som inte vi andra vet? Verkar vara en hel del!
Citera
2013-10-29, 18:41
Medlem
Citat:

Nu är det la endå du som försöker va viktig här genom o "veta" vad dessa grabbar går för, jag har enbart kommit med spekulationer (utan o kolla igenom vad jag skrivit) och mina spekulationer grundar jag på att jag är uppväxt i falkenberg och även med alla dessa grabbar, känner dom flesta av dom och vet precis vad grabbarna jag "hängt" ut är kapabla till, därav möjliga förövare.
Varför ska vi gå ut med våran identitet när vi har inget med brottet och göra? dom flesta här vill bara att dessa kriminella personer blir inburade för ett säkrare falkenberg.

Känner mig otroligt VIP nu.
Senast redigerad av nowei 2013-10-29 kl. 18:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in