Citat:
Ursprungligen postat av
nowei
Ali kan tro sig så mycket han vill, han gör endå inget utan Maroun, roy, jan's? tillåtelse.. om det är nån som bestämmer så är det dessa personer och inte Ali, ena brodern är tom med på en av profilbilderna, alla 3 är med i black cobra och 2 av dom är iaf dömda för mordförsök.
https://www.realisten.se/2010/06/09/medlemmar-i-black-cobra-i-falkenberg-domda/
"Roy Ojeil döms därutöver för försök till mord och hans bror Jean Ojeil för medhjälp till försök till mord. Detta i samband med ett bråk mellan ett antal libaneser och irakier som utmynnade i att Roy Ojeil sköt flera skott med en pistol, varav ett träffade i benet på en irakisk man. Motivet till bråket är inte klarlagt"
Skulle nu nån bli varnad tex skjuten i benet som hände på falkagård för inte sålänge sen så varför skulle inte dessa personer även kunna mörda folk om dom redan har försökt tidigare.
Och en sak till som jag glömde påminna dig om nowei, och det är att ingen dömdes för det mordförsöket på utmarksvägen 2009, jag tror du vet det lika mycket som mig men du leker bara viktig att du kan NGNTING.
Det blev fällande domar i TR, och sen friades alla i HR, och det vet ju både du och jag och hela Falkenberg så sitt inte här på FB, och spela viktig. Och en sak som jag inte förstår det är varför du drar upp dom här grabbarna????? Varför hänger du ut dom? Vet du kanske någonting som vi andra inte vet? Men som sagt det är ju jävligt lätt att sitta bakom en skärm i sin lilla villa i lilla Ljungby eller var du nu SOTER och spela Allan och leka viktig, men det verkar ju tamejfan så jävla svårt att presentera några underlägg för sina grunder och hänga ut folk!!!! Eller hur???
Blir bara så jävla trött på allt skitsnack som folk presenterar utan att presentera några källor,
Med vänlig hälsning, KLABBE