• 1
  • 2
2005-07-13, 13:39
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catland
Är det inte då man får ett mail/PM varje gång någon gör ett inlägg? Låter jobbigt!
Det väljer du själv, jag använder den utan mail, då visas aktuella trådar direkt under kontrollpanelen, smidigt som fan.
Citera
2005-07-13, 16:38
Medlem
ischs avatar
Citatknapp för folket (FB svinen)
Citera
2005-07-13, 19:18
Bannlyst
Låter som en bra idé.
Citera
2005-07-13, 22:26
Medlem
Baskis avatar
Släng iväg ett PM till Admin, var trevlig och påpeka hur nödvändigt det är, så fixar sig resten.
Citera
2005-07-14, 00:56
Medlem
Seagates avatar
Jag skulle snarare föredra att ha en knapp som säger "Visa mina senaste 50 inlägg" eller liknande, och när man klickar på den kommer man till en sida som listar upp mina 50 senaste skrivna inlägg. Dvs, precis samma som att välja att söka på sitt eget nick, bara det att denna funktion gör det åt mig.

På så vis sparar man några sekunder
Citera
2005-07-14, 09:17
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seagate
Jag skulle snarare föredra att ha en knapp som säger "Visa mina senaste 50 inlägg" eller liknande, och när man klickar på den kommer man till en sida som listar upp mina 50 senaste skrivna inlägg. Dvs, precis samma som att välja att söka på sitt eget nick, bara det att denna funktion gör det åt mig.

På så vis sparar man några sekunder

Klicka på ditt eget nick i en tråd - välj visa inlägg - så kommer ju upp till de 500 senaste ...
Citera
2005-07-17, 22:49
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Klicka på ditt eget nick i en tråd - välj visa inlägg - så kommer ju upp till de 500 senaste ...

Tackar, den har jag aldrig sett. Skulle dock fortfarande föredra en "Visa mina 50 senaste"-knapp väl synlig Gillade inte riktigt den där funktionen du visade mig, föredrar faktiskt den som den vanliga sökfunktionen ger mig.. Så en genväg till sökresultaten borde väl inte vara så svår att programmera, tycker man. Borde ju vara lättaste lösningen inom kodväg..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in