2013-10-21, 18:43
Medlem
Jo, jag är medveten om alla de trådar som finns.

Så därför skriver jag som ej har den mentala kapasiteten att läsa igenom tråd för tråd.

en SIMPEL fråga. kan man "Berusa" sig på propavan? och hur många bör man ta för att det ska "ovärkligt"?

Jag vill gärna slippa frågot och konstateranden i fom av " är du dum i huvet, vad tänker du med, det händer inget........"

kanske bör lägga till att att jag har haft 15års missbruk med disverse substanser och är ute efter en en kortsiktig lösning till imorgon eftermiddag.
Citera
2013-10-21, 19:35
Medlem
blue_no1s avatar
jag vet svaret, men om du inte orkar söka hoppas jag du inte får veta det...
Citera
2013-10-21, 19:36
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anklimer
Jo, jag är medveten om alla de trådar som finns.

Så därför skriver jag som ej har den mentala kapasiteten att läsa igenom tråd för tråd.

en SIMPEL fråga. kan man "Berusa" sig på propavan? och hur många bör man ta för att det ska "ovärkligt"?

Jag vill gärna slippa frågot och konstateranden i fom av " är du dum i huvet, vad tänker du med, det händer inget........"

kanske bör lägga till att att jag har haft 15års missbruk med disverse substanser och är ute efter en en kortsiktig lösning till imorgon eftermiddag.

Ja då, på 250mg + har du förmodligen lite delirium och hallisar att hämta.

Det är inte på något sätt skönt att berusa sig på propavan eller andra antihistaminer.

Lergigan och öl har funkat helt ok iofs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in