Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Samhain:
Nu ska jag tala klarspråk som moderator utanför outlaw. Bara för din skull. Dom här åsikterna har jag framfört även i outlaw ett flertal gånger.
Kickan2 är ett jävla tramsoffer som inte förmår hålla sina jävla skittrådar på rätt ställe i forumet. Hon är en jävla kloak av skit som hon spyr ut i floder. Hela tiden. Henne ska vi respektera enligt dig. Men om ett gäng snubbar vill ha lite harmlöst kul i ett par tre dagar då är det fel.
Enligt mig borde den jävla Kickan vara bannad för länge sen och forumet vara till för såna som på allvar vill tillföra nåt.Och för dom som vill tramsa så har vi loungen för det är tillåtet där nämligen.
En sån användare ska jag gå på tå runtomkring? Då känner du inte mig. Det kommer aldrig hända. Aldrig. Hon tillför skit och då får hon skit tillbaks. Enkelt.
Varför i helvete ska en sån tråd i en forumdel du inte ens behöver besöka väcka ont blod?
Och framförallt:
Varför göra forumets kanske största tramsare genom tiderna till martyr?
Kolla in vissa användare i den där hatade tråden och du finner många bra skribenter. Tramsare också givetvis, men vadå?
Jag ser hellre trams i loungen än i andra forum. Jag gillar trams själv dessutom, kan vara ganska kul ibland faktiskt. Men inte i seriösa delar av forumet. Om det inte sköts på ett intelligent sätt.
Men det sista man kan anklaga Kickan2 för är att vara intelligent. I denna kontext ska du se min kommentar till kickan2. Jag skiter i i huruvida du gillar den eller inte. Faktiskt.
Vill Admin att jag avgår pga detta så gör jag det. JÄVLA IDIOTER!!!
//Moderator TopDawg
För det första tycker jag att det vore mycket olyckligt om du skulle avgå.
Jag har väl inte sagt att man inte ska respektera de som postade i tråden vi pratar om. Min kritik riktade sig inte emot debattörerna i sig utan mot tråden som helhet. Jag kan inte förstå varför man ska belasta redan sega servrar med 6000+ inlägg med smörja oavsett forumdel.
Jag är inte ute efter att göra Kickan till någon martyr. Jag vet fan knappt vem hon är eller vad hon skrivit. Jag tycker bara att ditt bemötande var under din värdighet baserat på det jag sett av dig tidigare.
Edit. Jag såg nu att det var så mycket som 9500+ inlägg.