Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2013-11-12, 21:34
Medlem
Soul__Rebels avatar
Städar och ser till att få ordning hemma. Köper fil, nötter och frukt. Mörk choklad med 65-70% kakao går rakt upp i hjärnan när jag är trippad känns det som! Äter helst sushi innan jag trippar men såklart några timmar innan.

Apropå naken och vatten, en gång paddlade jag ut till en liten ö i en stor sjö där jag trippade. När solen gick upp gick jag genom skogen naken fram till vattnet och tog ett dopp. Jag kände mig som den första mannen på jorden. Ett med naturen på riktigt!
Citera
2013-11-12, 22:30
Medlem
Greenfliess avatar
1. ta på sig lediga kläder.
2. Stretcha.
3. Lägga fram cigaretter, ipod, hörlurar, pennor, papper och flera kannor vatten på ett väl valt bord.

Kör kör kör kör kör
Citera
2013-11-13, 01:38
Medlem
  • Städat hem
  • Cashewnötter (Gärna med smak av sourcream)
  • En dryck med smak (Haiwa, Monster, Cola etc.)
  • Avstängd alt. gömd + ljudlös mobil
  • Några färdigrullade joppar
  • Nyduschad
  • Rena myskläder (gärna One Piece UTAN kalsonger som klämmer åt!)
  • Fördragna gardiner
  • Förfixad tripplista på Spotify

Sen haru grundupplägget för en fin tripp. Sen äre bara att slänga i sig skiten och trippa ballz
Nu när du säger det. Efter ett tjugotal fina trippar har man skapat sig en liten rutin på set & setting.
Citera
2013-11-14, 15:00
Medlem
Hehe... Märkligt hur skitigt det ser ut hemma under afterglowen just?
Undrar vad det beror på. Under peaken bryr man sig nada..

Jag trippar för att både njuta, spänning, men främst för att lära mig saker.
Ibland gör jag något så oheligt som att ta ett par öl innan för att skjutsas in med lite extra lätthet i sinnet..

Resten/ trippen sitter jag mest o bara mediterar
Vill vara ensam och bara vara.. Odla kärlek i värme till livet, mig själv och mina medmänniskor..

Njutbar terapi i sin effektivaste form enligt mig...haha..
Citera
2013-11-14, 15:14
Medlem
gonzorockers avatar
Brukar börja med en stor städning, allt ska vara rent, speciellt toan ifall att man skulle få lov att spy.
Äter nått som är snällt mot magen och fyller länge ca 2 timmar innan jag droppar. Ser till att det finns rejält med frukt, gärna nån juice också.
Gör rent pipan, fixar playlist och sen droppar jag. Föredrar att meditera under uppgången om jag är ensam, är jag med sällskap så brukar en promenad vara nice på väg upp.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in