2013-10-20, 23:02
Medlem
Kan det vara så att jag hostat i tre veckor och nu kommer andra symptom, och det är en vanlig sjukdom? Nu är jag täppt långt bak i näsan
Citera
2013-10-21, 01:07
Medlem
Hur många gånger hostar en frisk människa per dag?
Citera
2013-10-21, 01:12
Medlem
RoaldDahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a580228
Hur många gånger hostar en frisk människa per dag?

0-5
Citera
2013-10-21, 04:47
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
19, men jag har läst om människor som fått cancer i ung ålder, varför skulle det inte vara jag?

Man kan få cancer i ung ålder men knappast primär lungcancer. I ditt fall lutar jag år mucoplasmainfektion, som någon annan skrev. Be om en akuttid till VC i morgon bitti. Du ska inte behöva dras med sån här hosta, max 14 dagar och sedan söker man. Skriv gärna hur det går.
Citera
2013-10-21, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Man kan få cancer i ung ålder men knappast primär lungcancer. I ditt fall lutar jag år mucoplasmainfektion, som någon annan skrev. Be om en akuttid till VC i morgon bitti. Du ska inte behöva dras med sån här hosta, max 14 dagar och sedan söker man. Skriv gärna hur det går.

Jag tror inte det är någon infektion eller något sådant, det står exempelvis att feber är ett vanligt symptom, och det har jag inte. Jag har inte feber, förkyld eller något, det jag skrev tidigare gick över nu. Hur ska hostan vara för en sådan infektion du skrev? Ska den komma helt plötsligt, eller retas det i halsen först osv?

Jag menar, det kan vara hosta som kommer helt plötsligt, det kan kännas i halsen först, under hostan kan det göra ont i halsen och sedan efteråt gör det ont, finns många olika sorter och de beror väl på oilka saker.
Senast redigerad av a580228 2013-10-21 kl. 05:20.
Citera
2013-10-21, 07:45
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Jag tror inte det är någon infektion eller något sådant, det står exempelvis att feber är ett vanligt symptom, och det har jag inte. Jag har inte feber, förkyld eller något, det jag skrev tidigare gick över nu. Hur ska hostan vara för en sådan infektion du skrev? Ska den komma helt plötsligt, eller retas det i halsen först osv?

Jag menar, det kan vara hosta som kommer helt plötsligt, det kan kännas i halsen först, under hostan kan det göra ont i halsen och sedan efteråt gör det ont, finns många olika sorter och de beror väl på oilka saker.

Man behöver knappt ha någon feber och därför missas det ofta, allra helst om du har lindrig form. Här kan du läsa:

http://www.1177.se/Kronoberg/Stall-en-anonym-fraga/Fragor/Vad-ar-mykoplasma/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in