2008-05-09, 19:11
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kevlarius
J-O Waldner, allas vår fickpingislirare har man svingit en bägare med på Grand i Falkernberg........efter ett antal cl ställer sig J-O på ett bord o skriker ut "vem vill kn***a en världsmästare?".......jävla lirare.....

J O ja. Var det så han la grunden till sitt spel så får kröken en annan dimension.

Själv har jag krökat med Svullo, Docent Död med en Joppe P som var högre än Kaknästornet, Lundell på den tiden han söp så han inte visste vem han var o några fler.
Fast bäst av allt. Efterfest med Bananarama
Citera
2008-05-09, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kevlarius
ställer sig J-O på ett bord o skriker ut "vem vill kn***a en världsmästare?".......jävla lirare.....

Det där börjar bli en modern myt, något för Klintenberg i sin nästa bok.
Citera
2008-05-09, 20:56
Medlem
Kevlariuss avatar
Jo Jo....

Ja.....Klintenbergaren kan väl skriva om det där......det hände dock.....har för mig det var i samband med den något mindre pingisgurun Peter Karlssons bröllop här i Falkenberg för ett antal år sen......By the way har jag skålat pilsner med Stefan Sundström osså ju på Falkenbergs visfestival......respect fo that......
Citera
2008-05-10, 13:10
Bannlyst
Stefan Sunström, Lars Winnerbäck, Johan Johansson och Kjell Höglund. När de var på en turne de kallade bland rövare, banditer och vanligt folk.
Citera
2008-05-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirrlo
Men största skalpen är nog att jag firade nyår med Robert Plant från Led Zeppelin 05-06.

http://www.youtube.com/watch?v=qYujo9o4XII ?

För att citera en youtube-kommentar, "Hlevete vad jag hatar alla som var där"
Citera
2008-05-12, 14:32
Medlem
00010000s avatar
Har inga stora meriter i området, inte direkt några världsstjärnor man supit med men ändå.

Markoolio
Ralf Gyllenhammar, sångare i Mustasch
Daniel Breitholtz, Idol-jurymedlem och radiopratare.
Citera
2008-05-12, 14:37
Medlem
totens avatar
Lillasyster, inte så kända, men kul var det iaf.
Citera
2008-05-12, 14:51
Medlem
bulbs avatar
Krökade med Björn Skifs och hans band Blåblus en gång på det glada 70-talet.
Även med Mac and Katie Kisoon också på 70-talet.
Those were the days ha ha ha
Citera
2008-05-13, 23:24
Medlem
Pirrlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parvix
http://www.youtube.com/watch?v=qYujo9o4XII ?

För att citera en youtube-kommentar, "Hlevete vad jag hatar alla som var där"

Haha jo det var en helt sjuk jävla kväll
Citera
2008-05-14, 00:50
Medlem
har krökat med Frank Andersson på en lokal pizzeria för några år sen.
Han visade ett partytrick - sticka en tandpetare av trä igenom örat.
Tilläggas ska att det var på ett ställe det inte suttit någon piercing eller liknande...
Citera
2008-05-15, 21:06
Medlem
Slå det här om ni kan....

Oktober 1990 var jag med och gjorde en fabriksinvigning i den Sovjetiska staden Lipetsk. Invigningstalare var, en för oss svenskar okänd chefsagronom, Boris Jeltsin. På invigningsfesten söps det på ryskt vis, d v s, i kopiösa mängder (Champanski & vodka). Vid den senare och ännu blötare efterfesten på Lipetsk paradhotell hamnade jag bredvid den då snorfulle Boris vid långbordet. Vi körde väl rätt så hårt ett par timmar och jag vill minnas att herr Boris Jeltsin fick ledas bort från vodkaflaskorna av ett par Intertourist-tjänstemän. Om Gad Rausing och Anita Gradin, som deltog i samma fest, har jag bara svaga minnesbilder.
Citera
2008-05-16, 19:08
Medlem
firres avatar
Jepp med en känd skånsk fotbollsspelare från Helsingborg. Han bodde nere i Holland en period. Trevlig kille med båda fötterna på jorden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in