Tänkte köpa jacka från denna sida, någon med erfarenhet därifrån ? de har tryggt e-handelscertifikat iaf så det ser ju bra ut, men någon som kan säga något om den är bra eller inte ?
Beställt en jacka från dem. Några dagar senare är rean igång och priset gick ner. Jag bad om rabatten (mellanskillnaden) och erbjöds då ett presentkort istället.
Men annars ett pålitligt företag. Den som svarade på mitt ärende svarade dock på danska vilket var någorlunda intressant. Deras hemsida kan förbättras genom att ha en modell och ange storleken som den bär så att man har ett hum på storlek. Sen har jag inte lyckats avläsa några recensioner på produkter, vilket jag tycker är konstigt.
Annars är det bra, fri frakt och fri retur, inga konstigheter. Jo, vid fakturabetalning tillkommer avgift på 29 kr, vilket vissa e-handelsföretag tar eller inte tar.
Det är konstigt att de inte har byte av sina varor. År 2016 måste man alltså om man vill ha sin order bytt, returnera produkten sen lägga en ny beställning.
Det är konstigt att de inte har byte av sina varor. År 2016 måste man alltså om man vill ha sin order bytt, returnera produkten sen lägga en ny beställning.
Superstörande bytessystem. Fick ett plagg som var markerat på etiketten som en storlek men på plagget en helt annan storlek. Då var jag tvungen att returnera och sen lägga en ny beställning dvs lägga ut pengar två gånger och sen vänta 3 vegkor på återbetalning. Otroligt komplicerat system.
Superstörande bytessystem. Fick ett plagg som var markerat på etiketten som en storlek men på plagget en helt annan storlek. Då var jag tvungen att returnera och sen lägga en ny beställning dvs lägga ut pengar två gånger och sen vänta 3 vegkor på återbetalning. Otroligt komplicerat system.
Skrattretande. Deras rabattkoder är dåliga med och tycker de har alldeles för mycket plagg. Man drunknar i plagg och tröttnar snabbt att sitta och kolla kläder där.