2013-10-17, 12:57
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Fy fan vad typiskt dessa hysterikor som aldrig kan se sitt eget beteende.
Denna fredliga snubbe hade kunnat dött.http://www.youtube.com/watch?v=UXjN4p-751g
Före hon knuffar honom över kanten, anklagar hon honom för sexuellt övergrepp mot henne, trots att det är hon som trycker sig mot honom.

Vad tycker ni?
Har jag fel när jag säger att detta klipp fångar feminismen, nästan poetiskt?
Citera
2013-10-17, 13:42
Medlem
Du har helt rätt. Hon trycker sig ju mot snubben och börjar sedan gapvråla att han ska ta bort sin hand från hennes bröst. Man kanske ska göra likadant som kille, och se reaktionen? får man applåder då tro? Horan sitter säkert i fängelse nu.
Citera
2013-10-17, 17:46
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xipsor
Du har helt rätt. Hon trycker sig ju mot snubben och börjar sedan gapvråla att han ska ta bort sin hand från hennes bröst. Man kanske ska göra likadant som kille, och se reaktionen? får man applåder då tro? Horan sitter säkert i fängelse nu.

Det visar rätt tydligt att vissa använder systematiskt sådana anklagelser, i enbart kontroll och maktsyften.
Där det failar gick hon över till fysiskt våld.
Kanske dags att köpa en stol till kanada och ta lärdom av deras mens rights aktivister, sedan när feministerna slåss.
Hahaha Skulle bli dubbelt nöje... att få släpa en alldeles egen liten feminist till cheriffen.
Ta sig en kontemplativ öl, över att man gjort världen aningen mer demokratisk
Citera
2013-10-20, 20:38
Medlem
Herr.Vakens avatar
urgh...... det värsta i det här klippet är ju hur det demonstrerar hur lite män bryr sig om varandra idag. Hon puttar ner honom så han slår huvudet, och så kommer hans polispolare och ger henne vadå? En dag i arresten? Ett års fängelse?

Man ska putta henne ner för samma kant, Och putta hennes föräldrar för att dom failade så jävla hårt med att uppfostra den där fittan. Om det är något "mens rights activists" borde satsa på att legalisera så är det kollektiv/samhälls-bestraffning. Man borde ta inspiration från karteller och hells angels. Mondo gore bizarre delen borde in i svensk lagstiftningsförsamling.

Om ditt barn spöar någon, så ska ditt barn Och du få stryk.

Då jävlar snackar vi disciplin.
Citera
2013-10-20, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Fy fan vad typiskt dessa hysterikor som aldrig kan se sitt eget beteende.
Denna fredliga snubbe hade kunnat dött.http://www.youtube.com/watch?v=UXjN4p-751g
Före hon knuffar honom över kanten, anklagar hon honom för sexuellt övergrepp mot henne, trots att det är hon som trycker sig mot honom.

Vad tycker ni?
Har jag fel när jag säger att detta klipp fångar feminismen, nästan poetiskt?

Gillar hur de goda och fina feministerna hyllar henne för hennes handling, vidriga människor.
Citera
2013-10-20, 22:34
Medlem
slaeshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Vaken
urgh...... det värsta i det här klippet är ju hur det demonstrerar hur lite män bryr sig om varandra idag. Hon puttar ner honom så han slår huvudet, och så kommer hans polispolare och ger henne vadå? En dag i arresten? Ett års fängelse?

Man ska putta henne ner för samma kant, Och putta hennes föräldrar för att dom failade så jävla hårt med att uppfostra den där fittan. Om det är något "mens rights activists" borde satsa på att legalisera så är det kollektiv/samhälls-bestraffning. Man borde ta inspiration från karteller och hells angels. Mondo gore bizarre delen borde in i svensk lagstiftningsförsamling.

Om ditt barn spöar någon, så ska ditt barn Och du få stryk.

Då jävlar snackar vi disciplin.
Det är pga det för män medfödda fittberoendet och det manliga fenomenet att män söker s.k. "moderlig kärlek" som gör att det kan fungera på detta vis. Män är helt enkelt disponabla jämfört med kvinnors säkerhet oavsett vad kvinnan gör eller inte gör
Citera
2013-10-20, 22:58
Bannlyst
Rätt diger lista med feministiskt våld som finns nu.
Poetisk var ett bra ord. Använda sin sexualitet som makemedel för att använda våld så står alla feminister och applåderar vad som kunde varit ett dödligt anfall, sinnessjuka människor som man dessutom bara vet har grinat längder om mäns våld mot kvinnor.
Citera
2013-10-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Använda sin sexualitet som maktmedel för att använda våld

Ja det händer ju att det inträffar. Ta mig inte på brösten! skriker kvinnan i filmen. Ta mig inte på fittan! skriker den unga damen som just gripits för snatteri inne i gallerian.

Det gäller att lära sig i tid. Män är svin. Feministen har varken ansvar eller begränsningar. Det vore ju förtryck. Feminismen skapar monster.

På tal om monster. Feta hårbollstroll som skriver bloggar kan tyckas harmlösa. Men vad är det feminister trycker in mellan öronen på flickebarnen egentligen.
Citera
2013-10-21, 00:42
Medlem
Herr.Vakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaesh
Det är pga det för män medfödda fittberoendet och det manliga fenomenet att män söker s.k. "moderlig kärlek" som gör att det kan fungera på detta vis. Män är helt enkelt disponabla jämfört med kvinnors säkerhet oavsett vad kvinnan gör eller inte gör

Då har man haft en fittig morsa om hon puttade en ner för kanter.

Resten av ditt inlägg förstår jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in