Citat:
Ursprungligen postat av
fiskarens
Tjena,
Kommer det troligtvis ändras helt i designen i OS X eftersom den radikala förändringen i iOS7 med hur ikoner och gränssnittet ser ut? Jag är inte direkt positiv till detta, men var lite nyfiken vad ni andra tror. Så kommer detta ske? Jag gillar fortfarande det glossytemat som Mac kör.
Jag för min del är fullkomligt övertygad om att det kommer att ske ja. Om det inte sker så är Apple efterblivna, och det må man säga vad man vill om, men faktum är att inget pekar på medicinsk retardation hos dem.
Ett enhetlig design i vilken folk känner identitet (Operativsystemen emellan) är ju redan inledd såtillvida att aspekter av iOS kommit till OS X, så processen är ju igång. Därtill kan sägas att jag tror på den. Jag tror det finns positiva effekter av att känna igen sig, av att operativsystemet känns som om de kommer ur samma identitetsgrund och så vidare.
Jag är mest förvånad över att de inte ansträngde sig lite och tog detta ett steg längre redan i Mavericks. Men det kommer väl härnäst då kan jag tro.