2013-10-17, 08:54
Medlem
Hej! Hoppas någon av er alla duktiga på detta forumet känner till detta problem och vet hur man avhjälper. För en vecka sedan när jag startade datorn som vanligt. Öppnade Outlook och det gick inte att tanka ner nya mail. Om jag går in på fliken "arkiv" så finns två rödmarkerade meddelanden:

Uppdatering pågår - så har det stått i en vecka nu
Uppgradera Outlook Connector - har jag gjort många gånger utan resultat.
Jag har också gjort en systemåterställning till dagen innan detta hände, utan resultat.

Jag har en Telia-mail som jag använder via Outlook om det spelar någon roll.
Citera
2013-10-17, 10:06
Medlem
NativeVLANs avatar
Kör en reparation av Outlook. Gå in på kontrollpanelen -> Programs and features -> Leta upp Office paketet och tryck repair.
Citera
2013-10-17, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NativeVLAN
Kör en reparation av Outlook. Gå in på kontrollpanelen -> Programs and features -> Leta upp Office paketet och tryck repair.

Tack för svaret. Tyvärr får jag inte alternativet repair på MS Office, utan bara avinstallera eller ändra
Citera
2013-10-17, 18:41
Medlem
NativeVLANs avatar
tryck pa andra > repair

Sa har bor det se ut:
http://i.imgur.com/kNpMp1a.png

Fraga inte varfor jag tog ett SS pa det dar... Brainlaggade lite och hade redan laddat upp bilden nar jag insag hur onodigt det var Men men, lika bra att lagga upp den nar jag anda har den
Citera
2013-10-18, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NativeVLAN
tryck pa andra > repair

Sa har bor det se ut:
http://i.imgur.com/kNpMp1a.png

Fraga inte varfor jag tog ett SS pa det dar... Brainlaggade lite och hade redan laddat upp bilden nar jag insag hur onodigt det var Men men, lika bra att lagga upp den nar jag anda har den

STORT TACK!
Det fungerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in