2005-07-07, 00:04
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Är Lönnå bög?

Möjligt, men han är gift med en av kvinnorna i hans kör.
Citera
2005-07-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Möjligt, men han är gift med en av kvinnorna i hans kör.
Det förklarar mascaran.
Citera
2005-07-07, 01:14
Medlem
Bruce Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Det förklarar mascaran.
Det skulle vara mer troligt att denne körledare hade snott ett hårband åt frugan isåfall, med tanke på att hon har landets mest hårt spända frisyr (detta tjatar jag om i Lönnå-tråden också..)
Citera
2005-07-07, 08:12
Medlem
MrSandmans avatar
Undrar just om KL stämmer in på beskrivningen "just nu högaktuell i TV och på turné"? Iofs, det kan ju vara ngt i körsvängen som jag har missat... Sen brukar ju kvällstidningarna kunna överdriva ordvalen ganska fint oxå. Högaktuell kan ju vara allt från att man har nämnts i något sammanhang till att en film som man har gjort, och medverkar i, visas i TV på fredagkväll...
Citera
2005-07-07, 10:17
Awaiting Email Confirmation
Person kan ses på söndagar 9.45 i SVT, han brukar ha ett däck runt huvudet... 2 av mina kompisar var till Åland med han för ett uppträdande. Han varken skrek eller flydde, inget i artikeln stämmer överens med det som inträffade. Han skämtade och gjorde sig rolig inne på butiken mot mina polare, sen var de nån som jobbade där som missförstod situationen. Allt löste sig fort eftersom det var ett missförstånd.
Citera
2005-07-07, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabbath
Person kan ses på söndagar 9.45 i SVT, han brukar ha ett däck runt huvudet... 2 av mina kompisar var till Åland med han för ett uppträdande. Han varken skrek eller flydde, inget i artikeln stämmer överens med det som inträffade. Han skämtade och gjorde sig rolig inne på butiken mot mina polare, sen var de nån som jobbade där som missförstod situationen. Allt löste sig fort eftersom det var ett missförstånd.

Vad OLYCKligt???
Citera
2005-07-07, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabbath
Aha... men vem av dom har ett däck...
http://images.google.se/images?q=Trazan+Apansson+Banarne&hl=sv&btnG=S%C3%B 6k+bilder
Citera
2005-07-07, 10:48
Medlem
MrSandmans avatar
Så det var en OLYCKA alltså. Så kan det gå. Skönt att vi har rett ut begreppen. Tack!
Citera
2005-07-07, 12:21
Medlem
Snajpers avatar
Folkkär artist

Citat:
Ursprungligen postat av MrSandman
Haha, har du inte koll på Electricbanana-band? Förnamnet rimmar på granne och efternamnet rimmar på kaffer, fast liknar mer en tysk hund.

Det var jävlar det sjukaste jag hört på bra länge, hur kul som helst........
Citera
2005-07-07, 16:29
Medlem
MrSandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snajper
Det var jävlar det sjukaste jag hört på bra länge, hur kul som helst........

Hehe, jag är ganska sjuk - tack för komplimangen!
Citera
2005-07-07, 19:33
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Det var väl typ nåt sånt här "Café Sundsvall" eller vad det heter. Brukade gå efter Aktuellt 18. Men nog sjutton är det lika allmänbildat att veta vem KL är som att veta vem JS är... Schysst att du bjöd på den.

fan va inne ni verkar vara på KL

jaja, klart jag bjuder på det där..hade ingen aning om vem han var ..Thanks to FB
Citera
2005-07-07, 22:59
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Så det var en OLYCKA alltså. Så kan det gå. Skönt att vi har rett ut begreppen. Tack!

Tycks som vi är några som skjuter över huvudet på den unga spolingsgenerationen här - ÄR det alltså Olyckan som är mascaratjuven?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in