Jag tror på D***n S****r. Typisk snattare, rätt ålder, vågar inte köpa mascara fast han behöver det. Är med på ROcktåget eller vad det heter i år med Lena Ph och Uggla. Uppträdde på Allsång på Skansen för nån vecka sedan.
Vem är den andra personen som det spånas om i tråden? Jag får inte ihop de bokstäver ni skriver ut med någon artist. Någon som har en länk till en sida där personen figurerar?
Vem är den andra personen som det spånas om i tråden? Jag får inte ihop de bokstäver ni skriver ut med någon artist. Någon som har en länk till en sida där personen figurerar?
Det står Vikinglines Ålandsfärja i artikeln.
Undrar om de menar ordagrant den Vikinglinebåt som heter Ålandsfärjan. Den går isåfall mellan Kapellskär och Mariehamn.
Det skulle alltså kunna vara en artsit som har kopplingar (sommarstuga?) i Norrtäljetrakten - för annars finns det ingen större anledning att ta just den färjan.