2013-10-16, 01:03
Medlem
Älskar att munknulla och jag söker lite nya sköna ställningar att göra det på på min brud.

Just nu blir det en del att man sätter sig på knä gränsle över hennes bröst och kör in kuken i munnen..Eller 69:an eller i reversen 69:an, eller throatswab när hon ligger på rygg..Dock ser man inte så mycket i dem två sistnämnda positionerna..Vanligt när hon är på knä är rätt hett också. Eller när hon är på knä och håller händerna på mina lår och lutar fram hela kroppen så att säga.

Har ni några tips eller variationer att bidra med för en som gillar munknulla? =)
Citera
2013-10-16, 01:26
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Kör full planka, det hade varit jäkligt imponerande tycker jag!
Citera
2026-04-27, 10:42
Medlem
Babeusers avatar
Bäst när hon har bakhuvudet mot en vägg så hon inte åker bakåt.
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
Älskar att munknulla och jag söker lite nya sköna ställningar att göra det på på min brud.

Just nu blir det en del att man sätter sig på knä gränsle över hennes bröst och kör in kuken i munnen..Eller 69:an eller i reversen 69:an, eller throatswab när hon ligger på rygg..Dock ser man inte så mycket i dem två sistnämnda positionerna..Vanligt när hon är på knä är rätt hett också. Eller när hon är på knä och håller händerna på mina lår och lutar fram hela kroppen så att säga.

Har ni några tips eller variationer att bidra med för en som gillar munknulla? =)
Citera
2026-04-27, 12:56
Medlem
Gillar när de ligger på rygg med huvudet ut över sängkanten. Det blir bra vinkel på deras hals då så lätt köra kuken långt in, plus att man får fin syn på fittan om man lutar sig framåt och kan leka med tex en dildo i den.
Citera
2026-04-27, 21:53
Medlem
Kalsongsystemets avatar
Framifrån är ju en förutsättning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in